Gå til innhold

Puh! Så deilig å begynne å trene igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 1 år, men kiss hele dette året har det blitt soving og byssing om hverandre på meg og pappaen, ikke rakk jeg gå ned etter fødselen og jeg raste jo opp noen 10 talls kilo på dette året og.... ENDELIG, jenta er frisk, vi har fått inn rutiner igjen og jeg har fått inn en treningsøkt (den første siden før jeg ble gravid) i hennes sovetid på dagen. Nå er jeg akkurat ferdig:) Det var så deilig! fant meg en aerobik/danse video på nettet... før trente jeg bare pilates, men jeg har MYE fett og dårlig kondis, så nå passet det bedre med noe som BRENNER.Virdeoen er på 1 time, ble bare 30 min på meg i dag da, tenkte jeg skulle holde meg til 30 min, til jeg føler det går bra og klarer bevegelsene skikkelig, så fortsetter jeg med de neste 30 min da... Dette var SÅ digg, mage, rompe og lår brenner og svetten renner:p ENDELIG skal jeg få kroppen min tillbake <3

Vell, ville bare dele med noen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,da har iallefall jeg satt den på nedlastning ;) Tusen takk!

Skrevet

Viktig og ikke begynne for hardt...Sats på tre økter i uka itl å begynne med..Om man starter hver dag,- og man plutselig får en periode det ikke går,- så er det så lett og gi opp.. Når tre dager i uka går uten at man må planlegge det,- at det er lett,- og man begynner å få inn "bonusøkter" på en regelmessig basis,. DA kan man øke på til4 ,. også 5 osv osv

Og ikke mål vellykkethet i vektnedgang ogcm,- men KJENN hvro mye sterkere du blir, mål kondis og styrke i ulike tester..Ta testene nå i oppstart og test deg igjen til jul..Så ser du fremgangen KROPPEN din har gjort, selv om kg og cm ikke er det du ønsker..ER så kjedelig disse målene,- for man får ikke betalt for det an legger i,- men styrke og utholdenhet derimot..DET er enkelt og forbedre :o)

Lykke til..

Hilsen "treningsfrelst" :o)

Skrevet

Hei!! Takk for tips=)

Jeg tenker sån: 3 Faste økter, i uka, men ellers når jeg har lyst.... Nå etter treningen i sta er kroppen kjempe støl, så kjenner jeg har kjempe lyst å kjøre litt pilates før jeg legger meg, og når man har lyst er det jo ingen grunn for å ikke gjøre det?

Men det finnes ingen "plikt" annet enn de faste dagene;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...