JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Oldemor til datteren min (57 år) (Så dere ikke reagere på at oldemor passe henne lissom ang alder) Oldemor til datteren min ja ska passe på datteren min man,tirs,ons og litt på torsdag. 2 timer man,tirs,ons og 1 time på torsdag. Lurer litt på hva jeg bør gi henne? hun har sakt at hun ikke vil ha noe som helst. men det sier de vell alle. Men så vil jeg også gi pga då er jeg på en måte sikkret en barnevakt. Jeg skal studere de dagene. Å til nå har vi tatt dag for dag, å det klar jeg ikke. Jeg må ha en fast ordning. Men selfølgelig om hu ikke kan en dag. Så har jeg sakt hun skal gi beskje dagen før. Men idag kom hun springene ned (jeg bor i kjelleren) å va redd for at jeg hadde gått på skolen. For de hadde vert ute å fartet. Jeg syns det skal være sånt at hun er hjemme til da å da.. ja. skjønner dere hva jeg mener? Hva bør jeg gi henne? Hva hadde du forventet?
Nagilimia Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg skjønte faktisk ikke hva du mente jeg :s mente du at du vil gi noe fordi hun er snill å passer barnet ditt eller er det noe ang at det ikke fungerer ang fast ordning..
Mamman til M&E Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Når det gjelder hva du skal gi henne så hadde jeg gitt henne en fin gave etter en stund. Svigermor skal ha gutten min noen timer en dag i uken for at jeg skal jobbe litt og jeg tenker at jeg skal gi henne en korg med mye god mat. Tror hun hadde blitt veldig fornærmet om jeg hadde tilbydd henne penger.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 ok d var da en stilig ide idè takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå