Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg maser litt på deg igjen nå Hvis du ikke gidder å se så er det helt greit Men jeg tenkte å kjøpe denne kosten. Nå har jeg en sånn rouge kost fra I.D bare,men vil ha en skikkelig en som er til fjeset,så er denne bra? http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/kosmetikk/rouge-pudder/ny-id-bare-escentuals-full-coverage-kabuki-brush/v/an578356652/ (jeg lover,det blir siste spørsmål Og om det kommer ett på anonym,så kan du ikke bevise at det er meg ;P) Hehe
Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Og det ble mellomrom der det skal stå full-.Nederste linja på linken,ca i midten
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg ser du spør etter noen andre. Men jeg har den kosten til I.D. pudderet og er veldig fornøyd med den.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Okay,men da bestiller jeg den Var flere koster og ser du,men de var dyrere. Så jeg ble litt usikker hehe Takk for svar
tante grusom master of law Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hei, har vært på jobb:) Ja, den børsten er super! Og det er ikke mas, bare koselig:)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Må jo høre med eksperten vet du (noen må jo jobbe hehe,ikke alle som har like god tid som meg til å dibbe dagen lang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå