GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Når skiftet dere over til sportsdelen? (Leser om noen som skifter ved 5 mnd alder) Lillegutt her er 7 mnd idag, og bruker bagen enda. Eg prøvde for ikke så lenge siden å sette han i sportsdelen med selene på, men da såg eg at eg måtte nok vente en stund til, til han klarer å sitte selv, og vertfall stødigere. Har litt lyst til å skifte over til sportsdelen, men må nok vente litt til her i huse ser det ut som. Kjøpte lammeskinn med håler til selen i igår, så nå gleder eg meg vertfall. Fortell gjerne litt om hvor godt babyen din satt "selv" når du skiftet over, og hvor lenge dere lot han sitte oppe, viss han ikke klarte å sitt selv når dere begynte
Zitro Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Guttungen lå i bag til han var ca 7 mnd og jentungen var ca 8 mnd da jeg satte vekk baggen. Dem var da ganske flinke til å sitte begge 2, men vogna ble jo stort sett kun brukt til å liggi i selv om baggen var vekk :-)
Hikken Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Jeg satte frøkna i sportsdelen da hun var rundt fem måneder, men ikke i helt oppreist stilling da ) Hun skreik hvert eneste våkne sekund i vognbagen de siste ukene, så jeg følte ikke jeg hadde så mye valg. Da kunne hun ligge med en liten vipp i rygge og titte såvidt ut av kalesjen, storfornøyd med en gang ) Hun satt ganske stødig på gulvet da hun var 4-5 mnd, men hun sank sammen i vogna etter bare noen minutter, så full sittestilling der ble det ikke før hun var 7 mnd tror jeg.
tvkrus Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Brukte bagen til han var 1år i vogna og litt etterpå til å sove i stua. før det bygde jeg på ryggen hans med et teppe eller dyne når han var våken og ville sitte litt . så min gutt satt godt selv da vi bytta over
Kate77 Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Vil bare gi et tips om Simo Kombi som jeg ikke viste om. Den skjermen som hører til baggen kan kneppes på i fotenden til sportsdelen slik at du liksom får en større bag når du tar bort baggen. Utrolig greit særlig på vinteren synes nå jeg!
Zitro Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jupp, den er genial - brukte den jeg også, men tror ikke alle veit om den løsningen...
Kate77 Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Ja, står ingenting om det i bruksanvisningen. Skikkelig teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå