Gå til innhold

Dere med Simo Kombi :)

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skiftet dere over til sportsdelen?

(Leser om noen som skifter ved 5 mnd alder)

Lillegutt her er 7 mnd idag, og bruker bagen enda. Eg prøvde for ikke så lenge siden å sette han i sportsdelen med selene på, men da såg eg at eg måtte nok vente en stund til, til han klarer å sitte selv, og vertfall stødigere.

Har litt lyst til å skifte over til sportsdelen, men må nok vente litt til her i huse ser det ut som. Kjøpte lammeskinn med håler til selen i igår, så nå gleder eg meg vertfall. :)

Fortell gjerne litt om hvor godt babyen din satt "selv" når du skiftet over, og hvor lenge dere lot han sitte oppe, viss han ikke klarte å sitt selv når dere begynte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen lå i bag til han var ca 7 mnd og jentungen var ca 8 mnd da jeg satte vekk baggen. Dem var da ganske flinke til å sitte begge 2, men vogna ble jo stort sett kun brukt til å liggi i selv om baggen var vekk :-)

Skrevet

Jeg satte frøkna i sportsdelen da hun var rundt fem måneder, men ikke i helt oppreist stilling da :o)

Hun skreik hvert eneste våkne sekund i vognbagen de siste ukene, så jeg følte ikke jeg hadde så mye valg. Da kunne hun ligge med en liten vipp i rygge og titte såvidt ut av kalesjen, storfornøyd med en gang :o)

Hun satt ganske stødig på gulvet da hun var 4-5 mnd, men hun sank sammen i vogna etter bare noen minutter, så full sittestilling der ble det ikke før hun var 7 mnd tror jeg.

Skrevet

Brukte bagen til han var 1år i vogna og litt etterpå til å sove i stua. før det bygde jeg på ryggen hans med et teppe eller dyne når han var våken og ville sitte litt .

så min gutt satt godt selv da vi bytta over

Skrevet

Vil bare gi et tips om Simo Kombi som jeg ikke viste om. Den skjermen som hører til baggen kan kneppes på i fotenden til sportsdelen slik at du liksom får en større bag når du tar bort baggen. Utrolig greit særlig på vinteren synes nå jeg!

Skrevet

Jupp, den er genial - brukte den jeg også, men tror ikke alle veit om den løsningen...

Skrevet

Ja, står ingenting om det i bruksanvisningen. Skikkelig teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...