Gå til innhold

Aner bare ikke hvor jeg skal starte......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev her i Mars om at jeg skulle bli alene mamma.. Men det ble jeg ikke, da vi prøvde litt til.... ;)

Nå har det seg sånn at det ser ut som jeg blir det nå da, fordi BF vil/liker å være alene, og ja, MASSE mer....

HVOR i all verden skal jeg starte? Vi har jo billån sammen, huslån sammen, og jeg har ikke store inntekten heller... Er jeg som betaler BHG. Men jeg må jo finne leilighet, og depositum må betales og husleie osv,....

Mekling..... ?!?!?!

Hva er det best å starte med først her? Hvordan gikk dere andre her inne frem når dere ble alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en del andre ting enn mange andre å tenke for jeg drev gården som han skulle overta.

Men etter at en del av det var ordnet bestillte jeg time til mekling.

Og så snakket jeg med banken. Og nav.

Bf tok en del ansvar selv, for han måtte jo ordne med dyra og slik når jeg ikke gjorde det mer.

Jeg sendte salgsmelding på bilen min siden han var medeiger. Det var gratis siden vi var samboere.

Han bestilte time i banken, som ordner med lån, forsikringer, kontoer og slik. Han gjorde det meste med tinglysning osv.

Vi ble enige om hvordan vi skulle gjøre det med barna og jeg søkte om alle stønader med en gang.

Jeg bodde der til jeg fikk en leilighet. Bf jobber borte så han var ikke så masse hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...