Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hvertfall deler av den...noen som vet ca hvor mye det skal være? Kom litt slim, og en geleklump på størrelse med tommelneglen ca. Har kjent noen smårier i dag, og har konstant mensmurring i ryggen. Så nå håper jeg at det blir noe action!!!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Dette lurer jeg også på. Jeg har UL termin om 11 dager og i dag kom det blod og slim og påfølgende noen få kynnere. Det er en drøy time siden nå, og nå virker alt som normalt igjen. Har hatt noen blødninger tideligere i svangerskapet, så merker jeg blir urolig av å se litt blod. Men det er vel bare å vente og se. Håper det er noe på gang jos deg deg da! Spennende tider!
LINDA*** Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Sikkert veldig individuelt. Men jeg får svare for min egen del.. Slimproppen gikk i 19-tiden og kl 03 var babyen ute. (sist altså). Jeg satt på do og kjente jeg måtte dra den ut.... (Ikke vondt, bare ekkelt). Høres sikkert helt teit ut, men det var altså en diger geleklump, sikkert 6-7 cm lang. Så da den var ute gikk kynnerne sakte og sikkert over til rier. Og jeg var i fødsel. Som sagt, i 19-tida gikk proppen, kl 03+litt av babyen også ute. Lykke til, jenter.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 Takk jenter :-) Håper på at noe snart skjer ja. Vært ute å gått en tur nå, håper på at det kan sette i gang noe :-)
togoegutter Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Første gang gikk slimproppen dagen før fødsel (4 dager før termin). Denne gangen gikk slimproppen 14 dager før termin, og i dag har jeg tre dager til termin, fortsatt ikke noe action. Så det kan være veldig forskjellig fra gang til gang tror jeg.. Får håpe for din del at det betyr at noe er på gang. Lykke til!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 26. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2009 Takk for det :-) Fortsatt ikke noe særlig action her, annet enn kynnere og vondt i ryggen. Satser på natten!
Venter09<3med ny spire Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Lara 1+1 til : dro ut slimproppen selv? vis jeg hadde prøvd å kjenne etter den trur ikke jeg hadde funnet den... eler er det lett å finne den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå