stjerne-kikker<3 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Skulle hatt mensen i helga, men den er ikke kommet og jeg kjenner ingen tegn til at den er på vei heller. Så jeg var jo helt sikker på at jeg var gravid, tok hjemme test igår, negativ, tok urinprøve idag hos legen, negativ.. Så nå lurer jeg på om det er noe håp i det hele tatt at jeg er gravid? noen som har opplevd lignende..?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ja, mange som har opplevd lignende. Og alle føler for å skrive innlegg om det her. "Er jeg gravid?". Kan vel pokker ikke vi vite! Enten er ensen forsinka, eller så er du gravid. Jepp. Sånnsynligvis er du ikke gravid, siden du har hatt to negative graviditetstester. Eller kanskje du er gravid? Hmmm.... Eller ikke....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Unnskyld meg du hjerteløse innleggsvarer!!!! Hun spurte vel for pokker ikke om hun var gravid eller ikke. Hun lurte på om det enda er håp for henne siden hun hadde testet negativt to ganger, og om noen hadde opplevd lignede at man ikke får positiv test før etter lengre tid . Du kunne jo heller bare la være å svare når du bare skal være spydig. Men HI : Har ei venninne som faktisk ikke fikk positiv test før 2mnd etter IKM. Så ikke gi opp håpet.
stjerne-kikker<3 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 Du kunne jo bare latt være å svart du. Spurte de som hadde opplevd lignands ikke du som ikke har opplevd det...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå