Marbella Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Skulle på 5 års kontroll på helsestasjon, da vi gikk ut av bilen gikk vannet....Da var det bare og ringe bestemor og få han hentet. Har vært på føden 1 cm åpning, men har ingen rier enda ....endelig ble det min tur 6 dager før tiden:))))
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Spennenden ) Håper hver gang jeg reiser meg at det er min tur, men nei.... Venter enda i spenning! Hold oss oppdatert da )
Lilli med småtrolla Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Så heldig du er! Ønsker deg masse lykke til! Så herligt at vannet gikk når du gikk ut av bilen, og ikke i setet hehe
Marbella Skrevet 26. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2009 Skjer ingenting enda.....unger og bikker er ute av huset, har fått sovet og spist så nå er jeg klar:) Kjente ingen plass at jeg var klar for noe fødsel idag, etter å ha sovet 2-3 timer i natt. Har vært ute og gådd en tur, men vanne slutter jo ikke og gå så det er nok best og holde seg hjemme. Skal på føden igjen i morgen tidlig hvis det ikke skjer noe iløpet av kvelden/natta Er så spent nå......
Nangiliama Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 krysser fingrene for deg! blir så glad og gira når andre er i fødsel! Lykkelykke til igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå