Sarah & Marcus mamma Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Dette er mitt andre svangerskap... sist gang merket jeg kanskje at underlivet/kjønsleppene forandret seg litt helt i slutten...(siste mnd), men denne gangen begynte forandringen helt fra start... nå har jeg et digert hull! kjønnslippene mine er digre og hele området virker veldig klar! helt rart!;-) ' kanskje jeg slipper å revne denne gang? andre som har dette?
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 ja kjenner meg igjen der, jeg syns også skjeden er skikkelig opphovnet og svær hehe og jeg er 2gangs jeg og revnet ikke mye sist gang men det hadde hvert deilig og ikke revne denne gangen
ifie Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Ja, føler også at jeg er mer hoven denne gangen. Ikke akkurat DIGERT, men helt klart mye større Jeg ser det ikke, da (har ikke prøvd med speil), men det kjennes hvertfal sånn ut når jeg vasker meg
Juli-babypåvei Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 hehe godt at det er fler hehe... jeg er 1. gangs og har ingen erfaringer, men har merket at alt er litt "hovent"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå