lille_wen Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Er bedt i bursdag til ei i klassen. Kjenner henne ikke enda og aner ikke hva vi skal finne på. Feigt å gi penger ? og evnt. hvor mye er vanlig. Håper noen vet hva som er "normalt". Vil verken være for raus eller for kjip.
agent007 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 I den alderen er det stor stas å få gaver.. Hadde sikkert funnet på noe og kjøpt d. Går jo an å bytte. Min gutt har selv akkuratt hatt 6 års dag og har også vært i endel 6 års dager etter at skolen startet. Ser at det er mest vanlig at man kjøper gaver. Min gutt fikk èn konvolutt med brev og 100 kr i fra en og det var jo også stor stas for han.. "Penger! 100 kr mamma!" ropte han ut stolt og glad. Men alt i alt så tror jeg de syns det er spennende å få åpne gaver.. Her er det normale ca. 80-130kr tror jeg ). Kjøpte nettopp til 1 jente og det kostet 79,50,-..
lille_wen Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Takk for svar. Jeg får raide et kjøpesenter i morra .-)
max32 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Mellom 80-100 kr gir vi til de i klassen. I 1.klasse er det jo alltid stas med ting til penalet. Viskelær, fine glitterpenner, tegnebøker, klistermerker. Jeg kjøper ofte: cd,dvd, skjørt, hoppetau, hårstrikk, lipsyl ol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå