faceplant Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg skal feire sønnen min sin 3 år dag på torsdag med 6 gutter fra barnehagen. Er det vanlig å feire med venner år man blir 3. Har noen noe forslag for selskapet, mat...leker...drikke..etc. Blir foreldrene med barna siden de er så små? eller blir barna bare levert og de kommer å henter. Er ny på dette her
Zitro Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 For en 3-års bursdag trenger man ikke ha aktiviteter. Dem aktiverer seg selv meeeeeeeeeeeer en nok, det skal jeg love deg. Ellers er pølser og/eller pizza bankers mat før kaker, som da gjerne er boller/muffins, gele og sjokoladekake f.eks. Og jeg hadde forventet at foreldre er med, 3 åringer er sjelde klarer for å være der ute foreldrene. Jeg hadde nylig 4-års fest hjemme og da var også alle foreldre med... Ellers blir det for mange å følge opp, dem trenger hjelp til å ta mat, drikke, må følges på do, tørkes etter do, osv... Ang tid så er du nok veldig fornøyd etter ca 2 timer så det er passe lengde på selskapet.
faceplant Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 takk for svar. Da får jeg lage kake til de voksne også
Bonusmamma13 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Skal snart feire 3 års dag selv. Vi har invitert vennene hans og jeg har opplyst om at det er valgfritt for foreldre å være med.. Avhenger nok litt på barna om de kan komme uten følge. Til mat skal vi ha kalkunpølser, pizza og kaker. Brus til barna og kaffe til de voksne. Etterpå blir det fiskedam der de får hver sin godtepose og så er det minidisco.. Vi leier barnehagen hans slik at det ellers er mye leker og god tumleplass både inne og ute:) Lykke til:)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Lurt å leie bhg! Der fikk jeg en god idé, har tenkt litt på dette ettersom vi bor i blokk foreløbig... Har enda
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 ...enda ikke feiret stor barnebursdag, bare med etpar vennepar med barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå