cherry coke Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Syntes sjenkern og bordet ditt var nydelig=) Spesielt sjenken! Liker godt gamle litt massive møbler=)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Tusen takk Jeg elsker slike gamle møbler
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Der var det mye mye lekkert;o) Har lagt meg til, håper det var greit?;o) Skapet var jo bare fantastisk fint, helt my cup of tea;o)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Så koselig Skal sjekke bloggen din nå
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2009 Så utrolig flott blogg du har: http://sylysten.blogspot.com/ Og såå flink du er til å sy.
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Tusen takk;o) Alltid gøy å finne nye blogger;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Elsker jo bloggen din:o)) Men, det vet du vel...hi hi. Elsker jo også shabby chic, så smaken deler vi nok ja!) De såpene forresten, var det en pakke du kjøpte eller? Klem T
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2009 Hihi, like så Du kan kjøpe ferdig pakke på Panduro Tror pakken heter Shabby chic faktisk Du må prøve. Er kjekt å pusle på med
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Åhh, så GØY!! )))) Ja, det må jeg jammen prøve. Har oversett det innlegget jeg:( Men, det var utrolig lekkert ihvertfall!! Bare håpe en annen kløne får det til da, hi hi.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2009 Det klarer du Lett som bare det.. Og greit at alt er i en pakke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå