Gå til innhold

Her er min interiørblogg :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

christinesinterior.blogspot.com

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes sjenkern og bordet ditt var nydelig=) Spesielt sjenken! Liker godt gamle litt massive møbler=)

Skrevet

Tusen takk :) Jeg elsker slike gamle møbler :)

Skrevet

Der var det mye mye lekkert;o)

Har lagt meg til, håper det var greit?;o)

Skapet var jo bare fantastisk fint, helt my cup of tea;o)

Skrevet

Så koselig :) Skal sjekke bloggen din nå ;)

Skrevet

Tusen takk;o)

Alltid gøy å finne nye blogger;o)

Skrevet

Elsker jo bloggen din:o)) Men, det vet du vel...hi hi.

Elsker jo også shabby chic, så smaken deler vi nok ja!:))

 

De såpene forresten, var det en pakke du kjøpte eller?

 

Klem T

Skrevet

Hihi, like så :)

 

Du kan kjøpe ferdig pakke på Panduro :)

Tror pakken heter Shabby chic faktisk :)

Du må prøve. Er kjekt å pusle på med

Skrevet

Åhh, så GØY!! :o))))

 

Ja, det må jeg jammen prøve. Har oversett det innlegget jeg:( Men, det var utrolig lekkert ihvertfall!! Bare håpe en annen kløne får det til da, hi hi.

Skrevet

Det klarer du :) Lett som bare det.. Og greit at alt er i en pakke da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...