Gå til innhold

pampers eller libero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er meningene deres? til nyfødte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers, fordi alle mine har reagert på kantene rundt Libero sine; fulle i utslett som klør.

Skrevet

Libero eller tøybleier.

Tvillingene mine reagerte på pampers (det er mye lotion i de, skjønner ikke at de er anbefalt av NAAF...), så de brukte libero til de var 4 mnd.

Lillesøster reagerer på alle engangsbleier, så hun bruker bare tøy.

Skrevet

Det går mest på passform. Vi brukte libero kun fordi pampers lakk ved bæsjebleier, gjerne oppover hele ryggen selvom det nesten ikke var noe i bleia. Andre har problemer med lekasje med libero.

Skrevet

Du må prøve deg frem. Kjøp inn en pakke av hver og se hva som er best for ditt barn.

Selv har jeg brukt pampers på grunn av mye lekkasje med libero.

Skrevet

Libero hele veien. Med pampers har vi opplevd for mye lekkasje.

Skrevet

mange forskjellige svar her... jeg synes faktisk first prica bleiene er mye bedre enn både pampers og libero

Skrevet

Vi brukte libero.. Ganske enkelt fordi det var det de hadde på sykehuset, og de fungerte fint... Krypet er fire måneder nå, og jeg har enda ikke prøvd noe annet enn libero... Vi har hatt noen få uhell med lakkasjer, men det tror jeg ikke er til å unngå :-)

Skrevet

Libero! Pga mye lekkasje av Pampers.

Skrevet

Pampers, hadde for mange lekkasjer med Libero.

Skrevet

Pampers.. synes de er tynnere en Libero sine, men mye mykere og behageligere. passer bare på at ikke bleia er gjennomtisset.

Skrevet

Libero! Pampers sine blir tunge og ekle med en gang det kommer LITT tiss i bleia. (Skifter ofte, altså.)

Skrevet

Libero, libero, yeaaaaaaahey, all i want is libero :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...