Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 hva er meningene deres? til nyfødte..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Pampers, fordi alle mine har reagert på kantene rundt Libero sine; fulle i utslett som klør.
Solskinnsjenta Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Libero eller tøybleier. Tvillingene mine reagerte på pampers (det er mye lotion i de, skjønner ikke at de er anbefalt av NAAF...), så de brukte libero til de var 4 mnd. Lillesøster reagerer på alle engangsbleier, så hun bruker bare tøy.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Det går mest på passform. Vi brukte libero kun fordi pampers lakk ved bæsjebleier, gjerne oppover hele ryggen selvom det nesten ikke var noe i bleia. Andre har problemer med lekasje med libero.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Du må prøve deg frem. Kjøp inn en pakke av hver og se hva som er best for ditt barn. Selv har jeg brukt pampers på grunn av mye lekkasje med libero.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Libero hele veien. Med pampers har vi opplevd for mye lekkasje.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 mange forskjellige svar her... jeg synes faktisk first prica bleiene er mye bedre enn både pampers og libero
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Vi brukte libero.. Ganske enkelt fordi det var det de hadde på sykehuset, og de fungerte fint... Krypet er fire måneder nå, og jeg har enda ikke prøvd noe annet enn libero... Vi har hatt noen få uhell med lakkasjer, men det tror jeg ikke er til å unngå :-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Libero! Pga mye lekkasje av Pampers.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 Pampers, hadde for mange lekkasjer med Libero.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Pampers.. synes de er tynnere en Libero sine, men mye mykere og behageligere. passer bare på at ikke bleia er gjennomtisset.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Libero! Pampers sine blir tunge og ekle med en gang det kommer LITT tiss i bleia. (Skifter ofte, altså.)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Libero, libero, yeaaaaaaahey, all i want is libero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå