Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg liker det ) Men vi gikk inn forlik på Eskil ) Selv om han var Viljar i en stund etter fødsel i "Mitt"hode )
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hva slags navn er det egentlig? Opprinnelse?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Viljar er kjempefint! Her i hallingdal er det mange som heter det. Det er et norrønt navn, betyr kriger
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Hvis det er et norrønt navn, hvorfor var det da ingen som het det før 1970?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Ikke i følge Statistisk sentralbyrå.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Må det ikke være over et visst antall med navnet før det kommer opp da? Når jeg søker på mitt etternavn får jeg opp ingen eller færre enn 3....Viljar var det flere av de "gamle" som visste om der jeg bor...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 Jo da, det er 386 sk som heter det. Men ingen før 1970 i følge statistikken: http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden/guttenavn?s=m&n=Viljar Men det spiller nå liten rolle, det er ikke fint uansett hvor gammelt navnet er.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 synes det er helt nydelig navn jeg på både barn og voksne.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Kjempeflott:) Høres ut som en sterk gutt med flotte manerer:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Jeg liker det veldig godt, derfor heter sønnen min det.
Mamman til Vilja Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Nydelig! Men så skal jenta vår hete Vilja også da ;-)
OsloMor Skrevet 26. august 2009 #17 Skrevet 26. august 2009 Ganske fint, og det med statistikk kan jo være at de startet med denslags statistikk i 1970?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #18 Skrevet 26. august 2009 akkurat, Oslomor. Viljar er forresten et kjempefint navn, men syns plutselig at det er så mange som heter det,.,
Mor Løvehjerte Skrevet 26. august 2009 #19 Skrevet 26. august 2009 Sterkt og flott navn, men som ikke ville passet inn i vår familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå