Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Viljar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det :o) Men vi gikk inn forlik på Eskil :o) Selv om han var Viljar i en stund etter fødsel i "Mitt"hode :o)

Skrevet

Hva slags navn er det egentlig? Opprinnelse?

Skrevet

Viljar er kjempefint!

Her i hallingdal er det mange som heter det.

 

Det er et norrønt navn, betyr kriger

Skrevet

Hvis det er et norrønt navn, hvorfor var det da ingen som het det før 1970?

Skrevet

Ikke i følge Statistisk sentralbyrå.

Skrevet

Må det ikke være over et visst antall med navnet før det kommer opp da? Når jeg søker på mitt etternavn får jeg opp ingen eller færre enn 3....Viljar var det flere av de "gamle" som visste om der jeg bor...

Skrevet

synes det er helt nydelig navn jeg :) på både barn og voksne.

Skrevet

Kjempeflott:) Høres ut som en sterk gutt med flotte manerer:)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, derfor heter sønnen min det.

Skrevet

Nydelig! Men så skal jenta vår hete Vilja også da ;-)

Skrevet

Ganske fint, og det med statistikk kan jo være at de startet med denslags statistikk i 1970?

Skrevet

akkurat, Oslomor.

 

Viljar er forresten et kjempefint navn, men syns plutselig at det er så mange som heter det,.,

Skrevet

Sterkt og flott navn, men som ikke ville passet inn i vår familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...