Gå til innhold

Dere interiøreksperter kan dere hjelpe meg litt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stort piano i stuen fra i går av. Fikk det av oldefar som igjen hadde fått det fra sine oldeforeldre and so on. Det er stort, og det er gammelt.

Hva skal jeg gjør med det? La det stå helt som det er, med pynt oppå? Duk? Hva ville dere gjort? Stua vår er kjempestor, så pianoet stjeler ikke all oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett noen fine lysestaker på, alt annet blir bare dillete.

Skrevet

Jeg hadde latt det stå som det er, pianoet er pynt nok som det er.

Duk, bilder og annen pynt ser bare teit og smakløst ut.

Skrevet

Helt nakent? :P Det ser bare dumt ut med en tom sort/brun plate på 50x160 gjør det ikke?

hi

Skrevet

Et speil over og noen pene lysestaker, og kanskje noen bilder i pene rammer, som står til både speil og piano. Hvilken farge har pianoet?

Skrevet

Hva liker du best selv? Minst mulig nips, eller at det er litt pynt? Jeg ville hatt litt pynt på det, særlig hvis stua er stor. Men tror det viktigste er å følge magefølelsen på hva du liker best. Det er da det blir personlig, og de som følger sin egen magefølelse blir som regel mest fornøyd.

ER ikke akkurat noen fasitsvar på hva som er best eller finest.

Jeg ville lagt en duk på i nøytral farge, som en eller annen nyanse i hvit. Så ville jeg muligens ha satt noen lysestaker på i tillegg til bilder du selv har tatt i passende rammer (vanlig 10x15 str)

Skrevet

Det er svart, med brune nyanser noen steder. Ikke glinsende overflate, mer ru.

Skrevet

Liker ikke smånips, men vil heller ikke ha den naken. Prøver meg frem med hvite duker, bilder og lysestaker, men har enda ikke blitt fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...