Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Nå har jeg holdt på i to uker. Har kuttet ut brus og godterier på ukedagene, begynt å trene to dager i uken og forsøker å gå masse på tur. Ellers så spiser jeg som før. Det enkleste er ofte det beste.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Det der er ikke slanking. Det er å leve normalt. Brus og godteri i ukedagene og å ikke røre på seg er ikke å leve normalt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Slanking er å endre livsstil så man går ned i vekt, selvfølgelig er dette slanking. Hva som er normalt eller ikke er ikke relevant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå