Gå til innhold

Hva syes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17242877&sid=xz2bac0Ig0R232719&pos=null&tot=null

Jeg simpelthen elsker det, men mannen vil ikke ha nytt hus:(

Bor i rekkehus nå, men med en liten til på vei (har 1 fra før), så mener jeg at vi trenger et større hus, og vi vil jo også ha nr.3 etterhvert;)

Kom gjerne med agrumenter jeg kan bruke for å få han til å innse at vi trenger mere plass:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig hus:) Mur er jo genialt da man slipper masse vedlikehold. Det er et kjøpsargument. I tillegg virker både bad og kjøkken rimelig nytt.

Skrevet

Fint og syrt hus, men jeg ville ikke valgt dette huset om jeg hadde nesten 4 millioner å kjøpe for.

Veldig upraktisk romfordeling med tanke på små barn, mye glass hyller og dører, kjøkkenskapene går ikke helt opp til taket, ikke badekar

Skrevet

Veldig fint, løp og kjøp :-)

Skrevet

Synes det var fint jeg, og ikke var det dyrt heller, løp og kjøp.

Skrevet

Jo, der er badekar på det ene badet;)

Men jeg må nok bare drømme videre, skal ha et RIMELIG godt argument for å få mannen med på det:(

Åh, av og til kunne jeg bare ønske jeg vant i lotto, så kunne jeg kjøpt det selv:o)

Skrevet

De få glasshyllene som var på bildene er det vel bare å skru ned og badekar kan man jo sette inn......

Skrevet

Åh, det var et flott hus! Om jeg hadde bodd i området, hadde jeg lett kjøpt det der ja, lekkert!

Skrevet

Veldig "unorsk" og det likte jeg! Fikk følelsen av litt sånn sydlands? Nydelig møblert da, kunne kjøpt med møbler inkl:)

Men vi har akkurat kjøpt oss leilighet på Løkka, så .... :)

Skrevet

Har dere råd til det da? Syntes huset var ganske bra, stilig uteområde i alle fall!:) Men det er jo greit å være to om å ønske seg nytt hus da! Vi har et for lite hus selv, og kommer til å selge og kjøpe nytt/bygge om noen år.. Imens stiger egenkapitalen for hvert avdrag, og vi pusser opp slik at verdien også går opp.. Sånn at vi har råd til drømmehuset om noen år, uten å måtte "bo oss ihjel"..:)

Skrevet

Hadde ikke kjøpt dette huset til 4 mill. I kristiansand er det jo sååååå mange koselige hus!! Likte ikke verandaen.....hadde vært fint hus hvis man ikke hadde hatt småbarn.

Skrevet

personlig synes jeg at uteplassen var utrulig fin, og det absolutt fineste med hele huset.

kjøkkenet og hovedstua syntes jeg var utrulig liten og upraktisk, men jeg synes hovedetasjen skal være litt større og romsligere.

var det to bad i huset? det er jo genialt og veldig praktisk for en større familie. glasshyller og ev badekar er det minste problemet å skifte ut.

synes også øvereetasjen var stor og fin. er godt med litt plass når man er flere :)

synes også at det var et stort pluss med dobbeltgarasje..

men for 4 mill skulle jeg ha bygget drømmehuset selv :P

Skrevet

Synes huset var flott jeg. Men er det så nødvendig da?

Vi er 3 nå, og blir 4 i desember. Vi bor i en studentbolig på 60kvm og har det igrunn kjempeflott....

Skrevet

Fint hus, men kanskje noen små ulemper man kan tenke gjennom:

- Ikke noe eget vaskerom. Da blir det lett veldig rotete på badet.

- Det er to etasjer mellom soverommet i 2. etg og de i kjelleren. Ikke sikkert det er noen ulempe etterhvert, men kanskje i starten?

Skrevet

Helt enig, bakgården er det fineste ved hele huset. Men for en pris...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...