Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 og siden hun vokser godt og er rund og god er det vel bare å la henne sove? Ulempen var den våte senga som følge av stor lekkasje melk:) Så deilig å ha permisjon når man er uthvilt og har masse energi!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Min på 3 uker sov 8 timer her om dagen. Dumme meg fikk ikke vekk all sprengen og fikk tette melkeganger på ene sida etter dette. Pass på å ta sprengen på puppene om du ammer! Evt pumpe deg. Hilsen en som vil prøve å unngå å ha det så vondt igjen...
rima Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Så deilig! Bare nyt det! Her er lillemann også 8 uker og sover ca 6-7 timer i strekk når han blir lagt om kvelden. Det er fantastisk å føle seg uthvilt for tiden! Bruk skikkelige innlegg og legg gjerne et håndkle i senga. Ikke noe er som deilig nattesøvn når man har baby!
Tante Gustava Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Husker godt første natta mini sov gjennom, han var 9 uker. 4 uker etterpå kom mensen... Så selv om det er deilig, så har det sine ulemper også
Gjest Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Å, så deilig. Gutten min sov også natta gjennom fra han var noen uker gammel og det var herlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå