Lovemelikeyoudo Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 mannen min er syk med vondt i kroppen, vondt i halsen og litt feber+veldig tett i nesa...kan det være den beryktede influensa? jeg er gravid i uke 34, men det skal vel ikke ha noe å si??
Nr2-og3 har kommet- lykke! Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Kan høres ut som en influensa iallefall, svin eller ikke svin.. Jeg ville ha ringt fastlegen og hørt ;o)
Lovemelikeyoudo Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 men hvor går grensen mellom vanlig forkjølet og influensa?
Litenimagen Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg har forstått det sånn at med influensa får man raskt høy feber (39-40) og har smerter i leddene. Ved vanlig forkjølelse har man kanskje ikke alltid så høy feber og skal ikke ha generelt vondt i kroppen. Rådet nå er å ringe lege med slike symptomer og spesielt når man har gravide i husholdningen.
2søtesmåh Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 En influens kommer mer plutselig,- og VANLIGVIS;- ikke med forkjølelsessymptom,- med en gang..Feber og kroppsverk kommer først,- også blir man forkjøla etterpå(litt uti pga nedsatt immunforsvar. Jeg har hatt influensa 3 gang som jeg kan huske,- 15, 18 og 22 år da jeg hadde de..Jeg bli ikke forkjøla noen av gangene..Gikk ei lita ukemed kroppsvondt og høy feber......
Kari K. med to søte små Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Når man har influensa blir man mer kraftigere syk. Forkjølelsene sitter bare i hodet, mens en influensa sitter i hele kroppen. Med influensa følger det som regel alltid med feber, det er fordi hele kroppen er angrepet. Da setter febern inn for å koke basseluskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå