Lene~mor til tre Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Har dere noen planer for helgen da ? På lørdag skal gutten min ha bursdagsselskap med alle guttene i klassen, så da blir det fult liv her 13 stk blir det om alle kommer, ingen har meldt avbud enda så Så da får vi vel nok med det den dagen tenker jeg, søndag har vi ingen planer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg skulle egentlig også hatt barneselskap for lillebror, men ingen av de jeg hadde lyst å invitere kunne komme =( Så da vet jeg ikke. Enten drar neg ned til far eller så kommer han opp en dag i alle fall. Resten får jeg ta som det kommer tror jeg.
Lene~mor til tre Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Uff da så kjedelig, du får prøve å ha det en annen dag da og håpe at de kan komme da.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Han hadde bursdag helt i begynnelsen av august, og jeg har utsatt det pga ferien. Vi har hatt familieselskap da. Neste helg er de hos faren så da blir det 14 dager til. Da føle jeg at det blir litt rart. Da er det over 1 mnd siden. Bf og jeg tok med barna i badeland når han fylte så jeg tror jeg inviterer ei venninne med sønnen opp på pølser og is og så tar vi det som bursdag. Han ble bare 2 år og vil nok ikke ha nag mot meg resten av livet grunnet dette =)
Lene~mor til tre Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Ok skjønner godt det da og siden han ble 2 så holder det nok med å gjøre som du sier og dere hadde jo en super feiring på badeland . Gutten min hadde også bursdag helt i førsten på august men vi må usette det hvert åt pga skoleferie, tanteungen min hadde busrdag 21 juli og skal feire først nå men hun går jo i 1 klasse og da blir det liksom litt anderledes med bursdager når dem er så store. Nytter iværtfall ikke å be noen i skolens sommerferie
Ranveig R Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Veit ikkje heilt kva vi skal gjere på. Mannen skal vekk så eg og ungane er aleine. Både mine foreldre og svigers er på ferie, og alle vener er opptatt eller vekkreist eller har gøymd seg på hytta for å unngå svineinfluensaen (ekstremprematur med dårlege lunger). Tar vel turen bort til mamma og pappa sitt hus og leikar i hagen/plukkar plommer på laurdagen trur eg. Kjenner behovet for HAGE melder seg, huset vårt er ganske nytt (ferdig nov 07), og grasplen/hekk er laaaaangt unna.
Poteto Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 har egentli lite planer enda. helga er så langt vekke i min planlegging. nok jobb oppe i hodet. vi skal nok "gå i sirup" i helgen. gjere alt i vår fart å ikkje ha noen spesielle planer. kansje besøke oldeforeldre, besteforelde osv.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 her blir det fotballturnering på lørdag, hele dagen... også skal jeg og sambo på dobbel 60 års dag, på kvelden )
Jojo x3 Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Jeg skal på hytta med ungene, gleder meg kjempemasse!
blond Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Denne helgen er det bursdagshelg med selskap fredag og lørdag, søndag har vi ikke planer, men det kommer nok. Det er stadig noe som trengs å bli gjort og litt av helgene brukes gjerne delvis til det.
Cat.68 Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Jeg skulle egentlig ha full arbeidshelg, men ble hjemsendt fra jobben torsdag med symtomer på mulig svineinfluensa. Trur ikke selv det er det, men er satt i føreløbig karantene av legen i en uke. Med mulighet for å få gå tilbake til jobb tidligere om jeg blir fort bedre. Jeg trur ikke selv at jeg har det fordi jeg ikke har feber, eller ihvertfall ikke feber slik de fleste definerer det. Jeg har en normaltemperatur på 36,2 ca, og har legat på 37,3 , så feber utfra MIN normal temp, men ikke feber utfra normalen .jeg har heller ikke rennede nese. Symptomene mine er, lett sår hals, spenning i ørene, hodepine,og litt kvalm, jeg nyser en del og får noen hostfauka innimellom,og allmen sånn likeførbryterutnoe følelse. Så Det er en litt merkelig følelse faktisk et jeg er for syk til å være frisk, men for frisk til å være syk. hehehe. Men er dette Svineinfluensa som legen trudde, så han enkelte slippe lett unna med det ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå