Gå til innhold

En hyllest til mine svigerforeldre:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

De må være verdens beste mennesker!

De stiller opp, hjelper til og tar seg av oss, alle sammen! Selv når de ikke er helt bra selv tar de i et tak, UTEN å være i veien, uten å bry seg med barneoppdragelsen!

Nå har de akkurat tatt med seg jenta vår på laaaaang helg, helt på eget initiativ! Veldig deilig for en litt trøtt mor:) Får tårer i øynene bare ved tanken på at det finnes slike mennesker i verden!

 

Jeg er virkelig heldig som får lov til å kjenne dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er heldige! :) Så kjekt å se at du setter pris på det også. ;)

Skrevet

Jeg har det slik jeg også! Foreldrene mine er helt supre de og!=) Setter så utrolig stor pris på alle 4!!!=)

Er så godt å ha så mange snille, gode mennesker rundt seg!

Vi er kjempe heldige!!!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...