Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 De må være verdens beste mennesker! De stiller opp, hjelper til og tar seg av oss, alle sammen! Selv når de ikke er helt bra selv tar de i et tak, UTEN å være i veien, uten å bry seg med barneoppdragelsen! Nå har de akkurat tatt med seg jenta vår på laaaaang helg, helt på eget initiativ! Veldig deilig for en litt trøtt mor:) Får tårer i øynene bare ved tanken på at det finnes slike mennesker i verden! Jeg er virkelig heldig som får lov til å kjenne dem:)
Randis Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Dere er heldige! Så kjekt å se at du setter pris på det også.
Thea2005 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Jeg har det slik jeg også! Foreldrene mine er helt supre de og!=) Setter så utrolig stor pris på alle 4!!!=) Er så godt å ha så mange snille, gode mennesker rundt seg! Vi er kjempe heldige!!!!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå