Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Har hatt en tynn lue et par ganger hvis det har vært kjølig... Men ikke hver dag...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Her har jeg tynn lue hver dag jeg.. Ser de fleste i bhg jeg jobber i også har det.
lille sprelle Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 har aldri sluttet! hun har så lite hår, at vi er nødt til å beskytte hodet hennes mot sola. Er vi ute så er lua på stort sett hele tiden. (solhatt, skaut osv er selvsagt blant alternativene)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Har nesten alltid noe på hodet hennes - enda hun har masse hår.
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Vi bruker solhatt hvis det er sterk sol, ellers ingenting på hodet foreløpig. Har lagt igjen en tynn bomullslue i bhg som de kan ta på henne dersom det plutselig er kjølig en dag. Men foreløpig har det vært varme dager her på østlandet, stort sett 20-25 grader på dagtid.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Ja, her i Tromsø er det mellom 7 og 12 grader på dagtid for tida og da synes jeg lue er påkrevd. Vil ikke risikere ørebetennelse og sykdom generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå