Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?? anngående full mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var ute igår, på en tirsdag. Han skal ikke på jobb idag. Han sa når han dro ut at han skulle ta et par øl, men kom ravende hjemm i 2 tiden og sovna med en gang. Greit nok. Ingen sure miner. Men så, noen timer seinere våkner jeg av at han sitter og tisser i senga. dyna og sena er fullstendig gjennomvåt. Det er ganske ye urin i en fylleblære. Han var så full at han trodde han var på do...

Detr skjedd før, men bare når han er veldig full. Før har jeg ledd litt av det, denne gangen ble jeg forbanna. Jeg la meg på gjesterommet. Idag har jeg s vidt snakka med han da han var oppe på do istad. Jegspurte hva slags plan har hadde med senga. Dyna(stor dobbelt dyne) er jo ødelagt, og hva med madrassen. Dette er ganske mye større problem enn når gutten vår på 3 har et sjeldent uhell.

Hadde dere bare vært forståelsesfulle? Jeg kjenner på meg at jeg blir irritert når han blir så full på en vanlig tirsdag at han faktisk blir inkontinent. Han er 35 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært min mann så hadde jeg gitt blanke i hvor fullesyk han måtte være og så hadde jeg sagt. Jeg forventer at senga og dyna og alt skal være I DEN STAND du fant den når du gikk å la deg i går.

Nå du sa et par øl så forventer jeg at du holder deg til det. og ikke kommer ravenes hjem i 2 tiden stup drittings så du ikke en gang vet hva du gjør. Du er klar over at du pissa i senga? Hvis det er slik at du skal drikke så mye at du ikke vet hva du gjør får du sove på hotel neste gang for jeg gidder ikke at senga vår skal bli ødelagt bare fordi du drikker deg sopp full. Snudd ryggen til og fortsatt dagen min som jeg hadde planlagt

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur. Hva f.. er poenget med å bli sååå full? Er jo ikke 14 år heller! Når man er 35 år kan man kose seg med alkohol synes jeg! Litt brisen gjør vel ingenting, men å bli sååå full syns jeg bare blir pinlig.

Jeg hadde sagt akkurat det (hvis du er enig da). Og ikke nevnt senga, det fikk han fixe selv.

Skrevet

enig med 10 08:-)

Skrevet

Jeg hadde blitt suuuur! Og så hadde jeg krevd ny seng tror jeg hehe :)

Skrevet

Å jeg føler med deg. Sånn var en av mine ekser også. Jeg var så sinna at jeg sparka han ut av senga. Spurte han alltid hva han drev med dagen etter, men fikk sjeldent svar. Så jeg skjønner at du blir forbanna, men...

Overdriver du ikke litt. Hvordan hadde du reagert dersom han var edru og tisset på seg når han sov? Like sint da? Og at seng og dyne er ødelagt er vel også å overdrive. Det går ann å vaske. Men jeg hadde snakket med han om problemet da. For det er jo ikke så veldig morro for den andre parten når det skjer. Men prøv å vær rolig når du tar det opp. Jeg er sikker på at han er ganske flau over hendelsen og trenger vel ikke deg som maser i tillegg.

Skrevet

Du sier at jeg overdriver?? Det var du som sparka eksen ut av senga... jeg gikk ikke så langt. Har ikke hevet stemmen engang. Men vi er voksne og det er kjipt at det er urin i madrassen og dyna.

Skrevet

Fy faen så ekkelt! Signerer forøvrig 10.08 - innlegget!

Skrevet

Syns ikke du overdriver jeg, HI.

Ekklt med dyne og madrass fult av urinen hans. Æsj...hadde krevd at han gikk og kjøpte en ny madrass og dyne.

Skrevet

Du overdriver med ny seng og at dynen er ødelagt mente jeg. Ikke at du ikke skal bli sinna på at han drikker seg så full at han ikke kommer seg på do når han må tisse. Ser det nå at det kan misforstås.

Men ny seng er vel å overdrive er det ikke?

Du svarte heller ikke på spm om hva hvis han var edru? Like sinna da?

Jeg hadde vært like irritert og kanskje reagert på samme måte i øyeblikket, men å kjøpe ny seng blir å ta det alt for langt. Men det er nå min mening.

Skrevet

ÅH, jeg hadde klikka ja!!!

Min har heldigvis ikke pissa i senga, men på stuebordet en gang!

han sovna på sofaen, helt drita og pissa delvis i søvne.

Kan tenke dere min reaksjon om mårran da..... GRRR!

Jeg syns også at det er unødvendig å bli SÅ drita i voksen alder.

Klart, noen ganger kan det skje. Men ikke hver gang!

(Min kjære klarer liksom ikke å stoppe med den ene ølen)

Hadde en runde nå i helga, skulle ta et par øl, kom hjem møkka full kl.4

Jeg hadde da 1 uke igjen til termin. Ikke bra.

Men, tilbake til saken:

Hadde han pissa i senga så hadde han jaggu måtte kjøpt nytt ja!

Ikke seng selvfølgelig, men madrass.

Dynene kunne vi vaska i maskinen.

Men dobbeltdyne så går kanskje ikke det?

Blir for tungt for maskinen....

Hadde det skjedd edru så hadde det helr klart vært noe annet.

Men da hadde jeg jo blitt bekymret for om han var syk eller at det hadde vært et eller annet som var galt "der nede", for det er strengt tatt ikke normalt å pisse på seg....

Skrevet

Det var ikke jeg som nevnte ny seng, har ingen planer om å kjøpe ny seng....det var noen som svarte meg som sa det. Viss du leser innlegget mitt så skriver jeg at grunnen til at jeg ble irritert var at han blir så full at han tisser på seg. Hadde det skjedd når han var edru hadde det vært noe helt annet. Men nå har vi nå bodd sammen i 7 år, og tisse i senga gjør han kun om han er sørpe full.

HI

Skrevet

Ja..det innlegget var til hun som skrev at jeg overdrev med å ville kjøpe ny seng

Skrevet

Ja. Da har han kommet hjem fra vaskeriet. Vi har ikke plass til dobbeltdyne i vaskemaskinen... fortsatt ikke sikre på hva som skjer med madrassen. Jeg har ikke sagt så mye idag, bare at han får fikse det selv, og det er han i full gang med. Dessuten stoppet jeg ikke gutten da han gikk inn for å vekke han, det hadde jeg gjort om han var "vanlig" fyllesjuk.

Han hadde forøvrig med seg en stor blomsterbukett og ba pent, og flau, om unnskyldning.

HI

Skrevet

Ser jo ut som det ordner seg. Men ta en prat med han slik at han ikke fortsetter i det sporet. Ikke morsomt å vokne opp i en seng med tiss.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...