Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg har lagt en plan om at jeg skal lese 2 timer minst hver dag, hvor ofte leser dere som studerer?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Rett før eksamen, og når jeg må skrive oppgaver Desverre...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Leser (og skriver) vel 15 timer i uka, men måneden før eksamen leser jeg nok 10-12 timer om dagen...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Som regel uken før eksamen og før store innleveringer.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Før leste jeg uken før eksamen og før store innleveringer og fikk ok karakterer. Nå leser jeg stort sett daglig, slipper de store eksamensnervene og veldig mye stress. Er avslappet når jeg snakker med medstudenter og har god selvtillitt på egen kunnskap og får toppkarakterer. Hvor mye du må lese kommer an på hva du ønsker å oppnå med studiene. Etter at jeg begynte å ta studiene mye mer seriøst føler jeg meg også mye mer sikker på at jeg vil bli en kompetent arbeidstaker når den tid kommer. Ettersom jeg bruker mye tid på studiene, har kollokviegrupper og drikker kaffe og snakker fag med studiekamerater er ikke alt glemt etter at eksamen er overstått slik det gjerne var tidligere.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Det kommer an på hvor mange forelesninger og annet oppmøte jeg har den dagen. Leser 6-8 timer de hverdagene jeg ikke har noe studieprogram. I tillegg blir det vel 10-12 timer hver dag i ukene før eksamen.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jobbet nok aktivt med fag 5-7 timer hver dag - utenom helgene da.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Før prøver, eksamen ol. dessverre, men med to små barn i hus er det ikke alltid tiden strekker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå