Gå til innhold

HAN mobber meg hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg går ut med kan si så mye frekt synes jeg haha..

Han kaller meg bla alkoholiker pga at jeg var full en gang med ham som når jeg snakket med ham idag tidlig spurte han om jeg hadde tatt en drink allerede, det får jeg høre ofte!! Hyggelig ? Not, han er ikke bedre selv da!

Så lei av kommentarer på facebook på bildene feks "Poser!" .. " Drikker igjen.."

Er dette ikke frekt?? skjønner ikke hvorfor han må være sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke jeg giddet å kaste vekk tiden min på.. Høres litt ut som en jeg kjenner. patetisk.

Skrevet

Du kan enten la det være som det er, som er et ganske dårlig alternativ.

Hvis du vil gjøre noe med det kan du enten snakke med ham, fortelle ham hvordan han får deg til å føle deg, og be ham behandle deg bedre... Eller du kan bare kutte ham ut, og finne deg en som skjønner at det der er idiotisk oppførsel, uten at noen må fortelle ham det...

Skrevet

Vet ikke om han gjør det for å terge meg??

Ser han skriver sånnt med mange andre, feks søstrene sine sier alltid noe "frekt" .. Virker som han mener bare å være morsomm, men for meg er det ikke så morsomt det skjønner han ikke..

Så nå skrev jeg tilbake til ham "Frekk du er!!!"

Og han får skjønne at jeg er lei nå!

Skrevet

Starten på et helvete? Er det ikke slik psykopater starter med da, små drypp slik at du blir usikker og så blir det bare verre. kvitt deg med ham frøst som sist. jeg har aldri giddet bruke mer enn en date med typer som sier negative ting på den måten. Fy.

Skrevet

Hvorfor i all verden gidder du gå ut med en fyr du åpenbart ikke liker og som åpenbart ikke liker deg?

Skrevet

Han liker jo meg, han er fra england de har en annen type humor der, men synes det blir i det meste laget avogtil..

Skrevet

Det der hadde jeg blitt dritlei av, og bare blitt sur av.

Hadde ikke giddet å tenke tanken at han var glad i meg, for jeg hadde med stor sannsynlighet fort sluttet å være "glad i" en slik fyr. Jeg hadde ikke skrevet det på konto for "rar humor", og likevel holdt meg sammen med fyren. Det hadde bare irritert vettet av meg.

Herregud, kjenner jeg blir irritert bare av å lese om dette;)

Skrevet

Jeg har bodd i England i flere år og gått ut med ganske mange engelskmenn, men aldri opplevd noe sånt. Er han totalt lower class eller?

Skrevet

Virker ikke som han prøver å være frekk, han har nok bare syyykt dårlig humor. Typen til ei venninne er sånn, det er bare fryktelig irreterende!

En gang på byn så stod han og prikket meg hardt med fingeren oppfor brystet og sa "du, du, du"...jeg ble helt paff og ganske sur! Jævla idiot. Nei sånne er det bare å holde seg unna!

Skrevet

Glemte å legge til at han skriver også at han bare tuller og bruker mye ;-) Kanskje det er jeg som tar det for bokstavelig.. Han har ikke sagt noe direkte frekt, men jeg synes det er kun irriterende når han bruker det igjen og igjen..

Sa det itl ham " du er virkelig frekk du" så sa han " men du vet vel at jeg ikke mener det.. tuller jo bare"

Vet noen menn er bare sånn!! Ellers er han en fantastisk mann som er utrolig snill, sier mye fint og er en riktig gentleman... Men han er litt barnslig avogtil, kan virke som han vil få en reaksjon ut av meg.

Skrevet

Du tar det altfor bokstavelig ja, litt hårsår? Mener du må tåle slikt uten å bli fornærma. Si heller til ham "å, moroklumpen.." Kanskje han ikke syns det er så gøy lenger hvis du viser at du ikke tar det til deg? Han syns nok det er morsomt pga han trekker i deg, og du går på hver gang!

Skrevet

Tar du deg seriøst nær av dette? Er det mulig og vere så prippen? Jeg kaller mange av kompisene mine for alkis, men det vet jo at det bare er tull og ler av det. Bruk heller tiden din på noe annet enn og gå rundt og tenke på bagateller.. Ærlig talt kvinne.!! P.S Og nei jeg er ikke en mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...