moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei =) Lillebror var varm igår, men sov så godt. Han våknet ikke når jeg styrte så var litt bekymret for om jeg rett og slett hadde problemer med å få kontakt. Men tenkte at han sikkert er utslått! Han sov hele natten, helt rolig til kl.5.30 imorges. Da var han våken, og litt sutret. Jeg forhandlet meg frem til at han la seg ned litt til med litt melk. Vi sovnet begge litt før kl ringte 7.15. Han sov når jeg sto opp litt over 7.30 og våknet når jeg var på badet (går fra døren åpen) Han var i fin form, godt humør og virket kvikk. Tempen var 35,9. Jeg ga han 2 innhalasjoner med ventoline. Og sendte han i bhg med beskjed om at hvis han ble kald -eller- slakk så måtte de ta kontakt med meg. Får se hvordan han er ikveld igjen og måle tempen. Han kan bare ha vært suuuupertrøtt igår.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2009 Ville bare oppdattere enda litt til =) Hentet lillebror i bhg litt over kl.15. Han var i godt humør og strålende form. Vi gikk på lekeplass og han har styrt fælt og kavt. Jeg følte han stresste litt med pusten. Vi gikk hjem etter 1 time med nesten full aktivitet (ja mest fra barna da haha), hadde middag og lillebror fikk en lang god dusj. Han var som vanlig sutret når han måtte ut, og følte også nå at han stresset litt med å puste. Han var sliten og satt seg i sofaen og jeg satt på en film. (Her er ikke barna opptatt av barnetv, men vil heller se en film) Han spiste lite til middag, vil også idag bare ha drikke. Han fikk først litt brus. Jada, men tenkte hvis han hadde noe i halsen siden han pustet så rart. Så vi hadde pannekaker og brus idag. Men følte ikke det hadde noe å si med brusen. Så da fikk han melk. Hadde ikke så mye annet greit, og melk har jo litt energi og vitaminer ol. når han spiser så lite. Prøvde å gi han sånne saltsticks men det ville han ikke ha. Ga han ventoline x2 og flutide x1 på 125mg. Han var ikke varm eller kald idag, helt fin. La han for en liten stund siden med en kopp med vann.
lÅktiHaUDe Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Merkelig sammentreff dette her.. Tutta vår hadde 35.8 i dag, ikke spes godt humør heller, fryser og litt småvarm i panna og klam. Allmenntilstand er bra. Skjønner ingenting jeg.. merkelig hele greia. Hun er også sliten men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette og om det er noe å gjøre.. får vel bare se det ann slik som du. Uff vi får følge med disse små gullene våres og se hva som skjer Tenker på dere moota så snakkes vi senere, nå skal jeg på besøk vettu
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 Ja vi får skylde på dette høstværet =/ Lillebror sov godt hele nattten gjennom, ble vekket av lyder ute litt over kl.7. Jeg sto opp litt før 7.30 og tok han opp. Han og storesøster så på tv mens jeg smørte matpakke. Men da kom han ut på kjøkkene, la seg på gulvet og sutret. Jeg tenkte Ånei!! Men så fikk han litt melk, mens jeg målte temp. Den var vel 36,7. Det er akkurat standard for han. Han ble bedre humør når han hadde fått melk og vi kledde oss i fullt regntøy og sobbet ned i bhg i pøs regn =( Tom trusa mi var klissvåt når jeg kom hjem igjen =( =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå