AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Det var en litt skremmende opplevelse under trening da hjertet plutselig løp løpsk og det kjentes som om det skulle hoppe rett ut av brystet.. Jeg la meg ned og det gikk over etter en stund.. Tok jeg for hardt i? Dette er tilrettelagt trening for gravide, så det burde ikke være farlig på noen som helst måte. Eller er jeg bare i dårlig form..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå