kaffeplante Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 her gått på pergo før ivf?????Føler at så mange har det.Jeg fikk ikke det av legen min men ble sendt til utredning etter2 års prøving og blir nå ivf.
grace&hope Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ingen pergo på meg i alle fall... Pergo er vel mest vanlig hos de som ikke har regelmessig eggløsning eller eggløsning i det hele tatt.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei kaffeplante Jeg tror at det er ganske vanlig å prøve pergo før man går videre med IVF. Men det avhenger jo selvsagt at hvilken diagnose man har, hva som er årsaken til at man ikke blir gravid. Pergotime er for dem som har manglende eller skjelden eggløsning av seg selv. Man kan ved hjelp av blodprøver og ultralyd sjekke om man har eggløsning. Det er jo kjempefint at du er ferdig utredet og skal i gang med IVF, blir spennende tider for dere dette :-) Vil nok helst tro at i ditt tilfellet så har legene funnet ut at det ikke er effekt for deg å prøve ut pergo hvis du har regelmessig el av deg selv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå