Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Vi bruker bare det.. ihvertfall har vi brukt det i 3 år nå... bare i andre str da..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg anbefaler et merke som heter Boco. Du får det i blant annet Bogerud, Tekstilfunn og Catch.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Jeg kjøpte ett sett fordi det var best i test engang. Det blir fort slitt og refleksbåndene sprekker. De andre settene er HH og er mye mer solide.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Har bare brukt reflex sitt regntøy til jenta vår. Superfornøyd med det, veldig slitesterkt syns jeg. Det er mykt og foret så det ser behagelig ut å ha på.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Storesøster har reflex sitt. Veldig fornøyd med det. Hun er 4 år, fikk det da hun var 3. Men nå skulle jeg kjøpe til lillebror som er 2 år. Jeg synes det var veldig stivt og høyt i halsen. Så jeg gikk for HH sitt. Det har ikke noe for, men er det veldig kaldt og vått kan han bruke vårdressen. Den er det litt for i og den tåler en del regn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå