Gå til innhold

Trenger råd til hvordan spille hard-2-get ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritlei av at han jeg går ut med vet hvor han har meg, jeg er forelsket og jeg finner meg i at han svarer sent på meldinger, reiser på ferie med komisen når han har lOVET meg at vi to skulle reise på ferie.. Han vet nøyaktig hvor han har meg,

og nå tenkte jeg å spille kostbar, jævlig kostbar, vil han ha meg får han bevise det..

Hvordan lar jeg vært å svare så fort på meldingene hans, ikke sende meldinger når jeg er beruset på vin.. Huff, jeg er ikke sterk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du føler du gir mye mer oppmerksomhet enn du får tilbake, og at du ikke liker følelsen av det, så nå tror du det er best at dere gjør det slutt. Ønsk han lykke til videre.

Hvis han virkelig vil ha deg, skjønner han at han må "bevise" det, som du sier.

Hvis ikke han gjør noen motstand, da er han ikke interessert!

Skrevet

Skru av tlf og legg den fra deg eller gi den til en venninne som kan passe den i to tre dager, ja passe tlf. evt en som bor nærme deg slik at du evt kan la den stå på og hun kan få tak i deg hvis det er noe alvorlig.

Å være så forelsket at man går på rosa skyer med rosa skylapper er ikke alltid like lett.

Men mitt råd er at når det tikker inn en melding fra han så spør deg selv er denne meldingen så viktig å svare på med en gang eller kan den vente til i morgen?

Og når han sier: jeg hadde det så kult på ferie eller vi hadde det så kult på denne turen så si klart og tydelig: Jeg gidder ikke å høre om det siden du lovet at du og jeg skulle ta en tur også. Jeg regner med at du har bestilt tur og slikt til oss? Evt si, ja men siden du var på denne turen så kan jeg finne en tur til deg og meg da, når vil du dra?

Når det kommer til å være beruset så la tlf ligge igjen hjemme

Skrevet

Ja du kommer med noe bra her kristoffer-harald..

Jeg er dritlei av hans tomme løfter, han lovet å være her forrige uke, men kan ikke for han er opptatt med jobben. MEN ferie med kompis kan han...

Han sier han LOOOOVER at han kommer direkte hit etter ferien og prøver å ordne med turen til spania i oktober.. Men det gidder jeg ikke å tro på!

Så nå har jeg og venninnen bestemt oss for å ta en jente tur til varmen sammen..

Det som gjør så vanskelig å ta avstand til ham er at med en gang jeg ikke svarer på melding blir han paranoid "hva er galt søta???" osvosv..

Han skriver til meg hver dag generellt sett og sier mye fint/søtt, at jeg håper jeg ikke blir lei av dette og synes det er kjedelig å vente på "ham"

SHIT jeg er lei!

Skrevet

Tror nok du må innse at du er kun en backup løsning i tilfelle hun han virkelig liker eller er sammen med går i oppløsning. Du er blind i dette tilfelle. Glem han, dette er typisk alle gutter som kun holder oss varm i tilfelle han skulle få lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...