Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om det er flere som har menn/samboere som pendler?

Vi bor for tiden i oslo, men ønsker egentlig å flytte tilbake til hjemstedet vårt som er to timer unna oslo. Mannen min ønsker veldig gjerne å beholde jobben sin, så det betr at det blir litt pendling på ham. Men vi har funnet ut at det kanskje bare dreier seg om to overnattinger pr.uke?

Når man tenker etter er vel ikke det verre enn hvis man feks har en mann som jobber turnus/skift og har to kveldsvakter i uken.

Flere som har erfaring med dette? Føler ofte at jeg er litt avhengig av at han skal komme hjem og hjelpe meg hver dag, og er redd for at jeg skal synes det er for tungt at han er borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Her jobber samboeren i nordsjøen,er 14dager borte i slengen. Er tungt ja,men dette er en vanesak og noe man blir vant med etterhvert. Er alltid verst di første dagene etter han er dratt. Kan si deg det at det kommer helt sikkert til å gå strålende med en samboer som pendler:)

Skrevet

Her er det å en mann som pendler til oslo. Reiser hver søndag kveld og kommer hjem torsdag ettermiddag/kveld. Syns egentlig det er EN dag for mye... men ikke noe å gjøre med, og JA det blir en vane! Er nesten deilig når han reiser søndag kveld! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...