Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 "Lille" nurket veier en plass mellom 3800 - 4000g. Ikke verst - håper nå at jeg ikke går over tiden!!
h.hippo Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 hehe.. nei, det holder vel egentlig det! Trenger jo ikke en kg til akkurat! Vi får krysse fingrene sammen for å holde oss innenfor termin, og ingen overtid!
Jokeren Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hvem/hvor tar man vekstestimering?? Med ultralyd?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Så spennende! Ikke lenge igjen nå til du har lille nurket hos deg!! Hvordan er formen din nå??
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 selv har jeg 5 dager igjen.. var på vekstkontroll for ett par uker siden, babyen veide da 4,2 kg.. skal tilbake fredag for ny sjekk.. ble prøvd satt i gang med modningstab i forrige uke, men kroppen min nekta å modnes og ble hjemsendt.. Har født en gutt på 5,3 kg så jeg vet jeg får til å føde store babyer, men det er absolutt ikke et ønske.. håper også at jeg slipper å gå over termin denne gangen også..
Gjest Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Ja ønsker ikke å gå over termin - ventetiden er lang nok Masse lykke til til deg Lucie*OgGuttaBoys*, håper du slipper å gå over terminen. Prøver de å sette deg igang igjen eller prøver de bare det en gang? Snoopi81 har født: formen min er fin - få dager til terminen og er utålomodig allerede Hvordan går det med deg da?? har ropt på deg her inne et par ganger.. hvordan var fødselen, fin i form?? hvordan går det med minsten? Håper alt står bra til :)
Venter09<3med ny spire Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 hvorfor har dere vært til vesktestimering? er dette noe dere har bestilt selv?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Endelig!! snart mamma til 2: Fødselen ble ikke helt som forventet, gikk veldig bra frem til 8 cm, men så begynte ting å skje, det kom og gikk leger hele tiden, og det ble nesten akutt keisersnitt. Men lillegutt ble til slutt tatt med vakum. Så alt endte bra. Skal prøve å få skrivd ned en fødselhistorie snart. Nå er lillegutt allerede 1 uke og 1 dag gammel! Og det ting begynner å løsne. Slet med amminga i starten, men begynner å komme inn i det nå. Formen min har vært ganske så laber etter fødselen, men merker at kreftene begynner å komme tilbake nå. Men det er kjempe stas å bli mamma! <3
Gjest Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Så bra at det endte godt Gleder meg til å høre hele historien - ikke alltid det blir som forventet, men resultatet er like bra Ønsker deg alt godt i barseltiden og i tiden fremover - og ikke mist motet. Husker selv med førstemann at jeg trodde alt ville være rosenrødt og greit når jeg kom hjem fra sykehuset, men så var det amming, våkennetter og skrik og alt som hører til.. Er ting som blir lettere etterhvert som en blir bedre kjent med barnet og finner seg egne rutiner og vaner Til deg som lurer: var på gyn kontroll pga mye utflod og sopp infeksjon, så tok de ul og vekstestimering samtidig
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 venterogventer 09 <3Fødeklar<3 jeg har født store babyer, og det ligger i genene.. Så jeg sa klart i fra at jeg ville ha vekstkontroll.. guttene jeg har født fra før har ligget på underkant 4 kg til over 5 kg..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Endelig!! snart mamma til 2 De vil nok prøve å sette i gang igjen.. skal til kontroll på fredag, da skal de ta ny UL, og sjekke modningen, samt var det snakk om at vi skulle prøve på modningsakupunktur (har prøvd det før ett par ganger uten at det hjalp) så vi får se om det hjelper på.. KS ville de helst unngå pga at jeg har en hengemage fra fødsel nr 2 da var gutten 5,3 kg og hadde enorm mage..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå