Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 og lurer på hvordan jeg i alle dager skal klare alle utgiftene alene.. Har en inntekt på 240.000 i året, studerer ved siden av. Når jeg tjener såpass "mye", hva har jeg krav på av støtte? Vil ikke dra opp datteren vår enda en gang, nå har hun endelig roet seg på nytt sted. Så vil gjøre alt jeg kan for å klare å sitte på leiligheten vi leier. *frustrert*
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Noen som vil hjelpe meg å regne litt på det? HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Du skal ha bidrag fra barnefar. Du finner en bidragsveileder(kalkulator) på NAV.no, under familie og omsorg, hvor du selv kan finne ca-summen. Du skal ha skatteklasse 2 fra og med i år. Så hele året blir skatteklasse 2. Det er status 31.12 som gjelder her. Du får redusert overgangsstønad. Ca 6 500 i måneden, slik jeg klarer å regne ut. Som et tillegg til din inntekt. overgangsstønaden er også skattepliktig, slik inntekten din er. Og så får du en ekstra barnetrygd. Og stønad til barnepass, 64% av barnepassutgiftene minus matpenger. Som du ser; dette går nok helt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå