Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Har en god venn som både er snill, pen og flink å massere. Holder til i bergen. Han har massert meg flere ganger under min graviditet. Skulle det være andre (fortrinnsvis single) gravide som kunne ha interesse av å låne ham, så send meg en liten mail på [email protected] så kan jeg formidle videre Han er 26 år, synes gravide jenter er det vakreste i verden, og diskre klem Lise
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 hmm skeptisk, men mail sendt... høres jo unektelig deilig ut. Lyst å utdype litt hva han gjør?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Siden hun utdyper at du må være singel betyr dette enten at han er en mannehore som knuller deg itillegg til massasje. Noe som er ekkelt med tanke på at du bærer en annen sitt barn. Eller så er dette noe skikkelig lureri hvor de enten raner deg, er slem og ekkel mot deg uff nei.. har sett for mye tv og lest historier at jeg vil nevne det. Dette hørtes veldig mistenkelig ut.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 En hore tar vel betalt? Og det står ikke noe om sex her så ikke vet jeg. Men jeg ville ikke blitt overrasket om det står på menyen Kanskje du som sendte mail til HI kan komme med en tilbakemelding?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Tror faktisk vi skal være forsiktig med å sende mail til HI jeg, hehe hvis man ser på alle menn "svindel" dame statistikker på nettet så er Lise det mest brukte navnet av menn som later som de er damer. Og i dette tilfelle tror jeg dette er samme greia for å komme i kontakt med ensomme gravide damer som han kan utnytte. Om han tar betalt eller ikke er uansett ekkelt syns jeg. Utnytte gravide på denne måten er bare ekkelt. Da kan man like greit gå til en fysioterapaut eller få en venn til å massere.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Vet ikke hvor du har det fra at Lise er det mest brukte navnet blant gutter som leker jenter på nett, men det er jo klart at da er jeg en mann ja Herregud. Bare glem dette. Var ikke interessert i å starte en diskusjon. Ville bare gi andre muligheten til å få slappet av og bli knadd litt - husker selv hvor stiv og støl og "ødelagt" jeg var, og uten samboer som kunne gi meg dette så synes jeg det var fantastisk deilig. Seff litt annerledes for meg, siden jeg kjenner ham og sånn. Ha en fin dag. HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jeg var første som svarte her. Vet ikke helt hva jeg tenkte på i natt, men gjort er gjort. Litt usikker på hva jeg kommer til å gjøre, men typen virker grei og han ser ikke så dum ut heller. Forstår jo at folk er skeptiske men for en som er alene, gravid og har stram økonomi så synes jeg dette bør være "lov" for en sliten jente. Alle har sine egne meninger om temaet og sånn skal det være:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Da har jeg vært og fått en utrolig herlig oljemassasje Har ny avtale klar neste helg:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Kan skrive under på at dette var fantastisk -strilejente-
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Kan anbefales dette :) Pen og hyggelig ung mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå