Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Var på helsekosten og skulle kjøpe kapsler i dag. Men de var tom, så jeg endte opp med en pose bringebærblad-te. Når begynner dere å ta dette? Leste ett sted at en kunne begynne rundt uke 32. Er i uke 31 nå. Bare å hive seg rundt å brygge te da???
Lilli med småtrolla Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jepp Jeg missforstod visst. Trodde bringebærblad-kapsler skulle sette i gang modning jeg, så jeg begynte ikke på dem før i uke 38. Fikk i meg 100 kapsler og var dødsskuffet når jeg ikke kjente noe som helst Men det er riktig som du sier. Du kan begynne rundt uke 32. Det skal visst bare være bra for livmoren og klargjøre underlivet til de store forandringene som skal skje. Jeg fikk også tips på helsekosten om å fortsette å ta kapsler etter fødselen, fordi det var bra for livmoren under renselsen Lykke til!
misscelia Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 1-2 kopper daglig står det på min te pose og øke til 3-4 når det er 4-5 uker igjen
AussieAnette Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg har tatt kapler i ca 2 uker nå, og føler ikke at jeg får noen modningssmerter. Men hvis jeg glemmer å ta de en dag ja da får jeg nok av smerter. Rart
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Så de hjelper smertelindrende også... Har begynnt å få skikkelig kraftige kynnere flere ganger om dagen. Ikke bare magen som strammer seg, men har noen tak og litt murringer av og til. Vil kanskje hjelpe meg å slappe litt bedre av hvis jeg starter med teen nå da?
AussieAnette Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Sånn effekt har de på meg hvertfall, men jeg trodde hele poenget med disse kapslene var å modne livmora, og det er jo litt "smertefullt" det, altså mensliknende smerter og sånt. Så jeg ville nå gjerne hatt litt "vondt" jeg da når jeg først tar disse kapslene.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jeg merket det veldig godt når jeg begynte å ta de, med modningsubehag nærmest umiddelbart (samme dag) Håper virkelig alle "vondtene" og ubehaget har hatt en misjon!
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 jeg brukte bringebærbladte og jeg fikk kynnere med en gang og masse og når jeg var på kontroll 2 dager før lillemann ble født så var jeg så moden at dem kunne ta vannet på med der og da. så jeg tror det har en bra virkning. er 35 uker i dag og skal begynne på det igjen så vi får se om kynnerne kommer like fort denne gangen og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå