Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Som ikke barberer seg nedentil, men bruker voks i salong??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 om det gjør vondt, og om det blir fint?? tar du alt i salong og er det ikke evnt litt flaut??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Det er j....vondt 1. gangen, men du vil bli overrasket over hvor lite vondt det gjør neste gang. Og flaut er det, hver gang, men man må lide for skjønnheten;)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 ok, takk, men blir det pent da? uten nupper? og hvor lenge holder det? koster? ligger du splitter naken og spriker liksom eller gjøres det litt mer diskrè??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Jeg vokset fast i salong. Kostet 450 første gangen, og 300 de påfølgende gangene. Første gangen er litt vondt - fordi det er uvant og skummelt i tillegg til at det selvsagt er vondt å dra ut hår Man kler av seg på underkroppen (selvsagt). Når hun vokser foran, "spriker" du med et ben om gangen. Når hun vokser bak, ligger du på magen og drar rumpeballene fra hveradre. Man forventer kanskje at det skal være vondest der, men det er det ikke:) Ikke så følsomt der. Blir KJEMPERESULTAT! Absolutt verdt pengene, om man har de å avse.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Hvor ofte må du gjøre det? Og hvor i landet gjør du det? Typen din liker det? Takk for svar:)
prekæs Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 En hudpleier jeg kjenner fortalte meg at man står på alle 4 og blir smurt inn fra ryggen mot magen...og så røsker man til.(Hun utførte ikke den tjenesten.... heldigvis, som hun sa. Ser det liksom for meg:) Lækkert.
AneB Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Jeg har gjort det en gang, og kommer aldri til å gjøre det igjen! Huden ble helt ødelagt, hver eneste hårsekk ble betent (så ut som en liten kvise), huden var hoven og rød og VONDT i to uker etterpå. Det var rett og slett smerte å ha klær på der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå