Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei:) Jeg er. Bor på Ålgård og har termin 3.januar. Du da?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Da kjenner du nok noen gode venninner av meg. De er fra Oltedal:) Eller kanskje du er innflytter?
Bea_81 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 Jeg er innflytter ja.. har bare bodd her i 2år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå