rosa og en blå Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 har funnet en kjempe fin fotsid svart kjole. og vil friske opp med brudens farger i øredobber, skjerf ol. noen sier at det kan jeg godt gjøre, andre sier at det blir flaut. bruden vet ikke. vil bare ikke bruke 2000 kr på en kjole med en farge som eg ikke kan bruke igjen.
sol2002 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hvorfor ikke, min forlover skal ha fotsid svart kjole. Hun spørte meg først, så jeg fikk være med å avgjøre det. Kjolen sto veldig fint på henne, så jeg så ikke noen grunne til å ikke ha det. Var å så i et bryllup i sommer og da jeg så hva forloveren hadde på seg der fant jeg ut at det meste er greit, der så klærne utvasket ut, så ikke ut i det hele tatt.
proud mama Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei hei:) Min forlover hadde sort kjole og frisket opp med farget sjal og veske. Hun valgte ut kjolen sammen med meg, og jeg hadde ingen problemer med at den var sort. Fra gammelt av så skulle man ikke gå med sort kjole, da dette ble sett på som noe man skulle bruke i begravelser. Men dagens sorte kjoler er jo stilige og flotte. Så jeg tror at man begynner å gå bort fra denne regelen med å ikke bruke sort i bryllup. Så lenge bruden synes det er ok at du går i sort, så ville jeg ha løpt å kjøpt kjolen du fant:) Hvorfor skal det være flaut? at du tar opp brudens farger (evt fargetemaet deres den dagen) er jo bare et kjempeflott iniativ. Mvh
Anna Nym :o) Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Min forlover skal også ha sort kjole. Helt greit for meg!!
Studine mevik Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Nå aner jeg ikke hva min forlover ska ha på seg, men så er det også 9mnd til jeg ska gifte meg Jeg har ingen problemer med sort kjole hvis det er det hun velger. Hadde reagert mer hvis den var rosa, noe min forlover fint kunne funnet på
gongnoi Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Klart at ho kan det, men eg synes at forlover bør spøre deg først om slik ja, helt enig. Eg ha sett mange brudebilde - det er mange som bruke svart nu for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå