Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut til å være litt dårlig med aktivitet på utstyrsdebatten så jeg drister meg til å sende et innlegg her.....:-)

Baby har blitt 8 mnd og jeg har tenkt å kjøpe sportsvogn, da det viser seg at sikkerheten til den vognen vi har hatt er for dårlig etter at vi tok ut bagen, og baby er mer aktiv. Synes ikke han sitter så godt i vognen heller.

Er det noen som har noen tips eller erfaringer å dele? Synes det er viktig med god sikkerhet, samt komfort for baby og vognen er god å trille. Kommer mest til å bli brukt på asfalt, men gjerne en vogn som er ok i litt ulendt terreng. Enkel løsning for sammenlegging er også et must. Kjøper gjerne en brukt vogn da dette er tredje mann, men er også åpen for å kjøpe en helt nye en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vår OTh Mountain Buggy, vi har vogna etter storesøster, og den er så god som ny. Og den kjøpte vi faktisk brukt i sin tid (i 2007). Aldri punktert, aldri hatt et velteuhell (jo, en gang, da storesøster var 2 1/2 og klatret i vogna :P).

Den er super både på asfalt og i skogen syns jeg, og har gode seler, og så får man kjøpt til bumperbar (sånn stang babyen kan holde seg i).

Skrevet

Det her blir nok en gang en "det jeg har er best"-tråd, hehe. Så her kommer min anbefaling:

Vi har en EasyWalker Sky, og er kjempefornøyd med den. Sittedelen er veldig komfortabel, og det er god plass i den. Skriver noen punkter under.

- Trehjuling med lufthjul som gjør den enkel å trille.

- Lettvekter, veier ca 10 kilo tror jeg det er.

- Lett å legge sammen for å legge i bil, og blir ganske liten sammenlagt. Legges like lett sammen som en trille.

- Kan legges helt ned i sovestilling, i tillegg til "vippestol" høyde og nesten helt rett i ryggen.

- Har veldig bra regntrekk

- Kan fint brukes til 3-åring og unge på noen måneder.

- Kan kun kjøres fravendt, men det er vindu på kalesja.

- Litt kronglete å komme til kurven under når vogna er i full liggestilling

- Gode seler

- God å trille både på asfalt og i ulendt terreng.

Det er sikkert mye mer å si om vogna, men ta en titt på www.easywalker.nl, så er det litt demonstrasjon der. Har sett mange vogner brukt på finn, og så vet jeg at Babymagasinet i Oslo selger sportsdelen fra 2008 for 3999,- nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...