-MtG- Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Prøver å finne ut om det er mulig at vi har fått influensa. 3åringen har høy feber, hoster littegrann og er litt snørrete. Jeg er snørrete, er slapp og sliten, nyser og har hodepine. Jeg regner ikkemedat det er infuensaen siden jeg ikkehar feber, men synes det er litt vanskelig å vite.
-MtG- Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2009 Det er jo selvfølgelig en mulighet at vi har to forskjellige sykdommer også, men..
♥♥♥ Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 fikk infobrosjyre fra folkehelseinstituttet i posten i dag. der står det følgende: "symptomer på influensa er feber, hoste, vond hals, kroppsverk, hodepine, frysninger og tretthet. en del får også diare og oppkast. sykdommen starter vanligvis med feber og sykdomsfølelse. har du slike symptomer er det sannsynligvis den nye influensaen." sjekk også pandemi.no vet ikke om jeg gjorde deg noe klokere jeg... god bedring i hvertfall
Endelig mamma!! Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Det som er typisk for influensa er at symptomene kommer raskt. Dvs. ofte i løpet av bare få timer. Fra å ha vært helt frisk får du verking i ledd, feber og vondt i halsen (de mest vanlige symptomene jeg får i hvertfall). Sannsynligvis har du nok bare en vanlig forkjølelse, men man vet jo aldri...
Ludoline Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Ja, både jeg og sønnen fikk plutselig feber som fort ble veldig høy, bare i løpet av noen timer. Jeg nøs og hadde svært mye snue, men ikke sønnen min som hadde oppkast og løs mage i forkant av feberutbruddet. Hadde imidlertid hverken kroppsverk eller hodepine, og ikke hostet vi mye heller. Hadde dog en mild versjon. Var friske i løpet av få dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå