Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Han er veldig varm av seg. Vært det helt siden fødselen. Blir skikkelig klam av å ligge i armene- svett i bakhodet av å ligge mot armen. Og nå i kveld var han skikkelig klam på beina av dyna, så måtte bare legge teppe over han nå til natta. Har også prøvd å la han ligge på lammeskinn når han sover ute i vogna, men han er jo skikkelig klam på ryggen og i hodet når jeg tar han inn, så må nok vente til det blir kaldere før jeg finner fram lammeskinnet igjen ja. Normalt med varme babyer?
Lemonia Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Gutten min er også veldig varm av seg. Men det er forsåvidt jeg også, så det er kanskje ikke så rart. Jeg vil helst ha rundt 15 grader på soverommet, og takvifta er en nødvendighet fra vår til høst. Gutten vår har en gulvvifte på rommet sitt og den har vært flittig brukt hele sommeren. Lammeskinn, som sies å være varmeregulerende og dermed skal kunne brukes året rundt, kan han bare bruke om vinteren for de andre årstidene er det rett og slett for varmt for ham.
♥♥♥ Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Jeg har også en varmeovn av en baby.. Ligger snella og sover på armen min, blir genseren rimelig fyktig der ho har hodet...
Soljentene:) Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Snuppa mi er også veldig varm av seg. Helt våt i håret når vi ammer, slik har det alltid vært. Vi kan bare glemme å bruke lammeskinn annet enn når det er vinter, og ullklær får hun varmeutslett av. Vi kan bare bruke bomull innerst. Men økologisk bomull er utrolig herlig og behagelig for henne å ha på seg, så vi invisterer litt i det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå