Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Kjøpte en haug med merkelapper til å merke barnehageungens tøy med. Lappene satt fint, men teksten på lappen blir borte i løpet av en ukes tid! Jeg brukte flere timer på å få merket alt, og nå er alt borte... for noe dritt!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 skriv navnet til barnet med tekstiltusj oppå lappene.det tar ikke mange minuttene, evnt intienalene og si til de i bhg at du kun harskrevet fks E.S.H på ditt barns klær, så vet de hvem det er sitt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Aldeles ikke ukjent problem om det er lapper av "klistretypen", uansett leverandør. Her gjelder bare EN type: Disse i type H: http://www.ikastetiket.dk/eng/woven_name_label En del arbeid å sette i. Men de HOLDER! Tøyet er utslitt før navnelappene!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 kjøpte merkelapper fra askeladden.no - og skrifta har ikke falnet i det hele tatt. de merka klærne er brukt på to barn . enda like fine.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 hm, kjøpte lapper fra merkalt jeg og-og her har det ikke blitt borte så mye som en bokstav..og matbokser etc går i oppvaskmaskin...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jeg har også brukt askeladden, all skrift sitter som spikret her, vask etter vask
Lene~mor til tre Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jeg har testa ut flere forskjellige merkelapper og Askeladden sine er de som er best og holder lengst så kjøp dem Aldrig opplevd noe negativt med dem ! Har opplevd at noen lapper går av i vask etter en stund også..husker ikke hvor jeg kjøpte dem fra.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Har også brukt askeladden(navnelapper.no) i alle år, skrifta er like tydelig, selv etter ørten vask på 60 grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå