pauline og knerten Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Å, nå er det håp for meg også! Har hatt tegningsblødning i ettermiddag, fulgt på med en del ekstra friskt blod og gørr utover kvelden og nå er det mellom 5 og 7 minutter mellom riene, venter på at de blir mer regelmessige og kanskje enda hardere også. De varer i 50 sekunder, og er absolutt smertefulle, men jeg kan fortsatt (såvidt) snakke gjennom dem. Skulle uansett bli satt i gang i morgen kanskje, men har vært så redd for dette med igangsatt fødsel. Nå skjønner kanskje dette tøysete lille nurket at tida for å komme ut av seg selv begynner å renne ut! Håper-håper-håper på fødsel nå! Ser at det er flere som kanskje er i gang her i kveld. Kanskje noen av oss blir mødre i natt? Hvordan går det med dere? :-)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 så utrolig spennende det var her i dag da:) Er jo så mange med tegn til at noe skal skje snart:) Får virkelig håpe at det skjer noe i natt:) Du er nok ikke langt unna nå masse masse lykke til iallefall:)
pauline og knerten Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Ja, mye action i kveld! La oss håpe at noen av oss sitter med nurkene i armene om ikke så altfor mange timer :-)
*stine j-g-j *har født* Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Heldiggriser Masse, masse lykke til dere fødende kvinnor Vi andre kommer etter....etterhvert
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Håper du fikk møte nurket ditt i natt, eller at du fortsatt jobber med saken. Det syns jeg er MER enn fortjent etter 14 dager på overtid!! Lykke til!!
mymy Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Lykke til! Det høres ut som om du er igang ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå