Gå til innhold

Endelig skikkelige rier! Håper jeg. 14 dager over termin idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, nå er det håp for meg også!

Har hatt tegningsblødning i ettermiddag, fulgt på med en del ekstra friskt blod og gørr utover kvelden og nå er det mellom 5 og 7 minutter mellom riene, venter på at de blir mer regelmessige og kanskje enda hardere også. De varer i 50 sekunder, og er absolutt smertefulle, men jeg kan fortsatt (såvidt) snakke gjennom dem.

Skulle uansett bli satt i gang i morgen kanskje, men har vært så redd for dette med igangsatt fødsel.

Nå skjønner kanskje dette tøysete lille nurket at tida for å komme ut av seg selv begynner å renne ut! Håper-håper-håper på fødsel nå!

Ser at det er flere som kanskje er i gang her i kveld. Kanskje noen av oss blir mødre i natt? Hvordan går det med dere?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig spennende det var her i dag da:) Er jo så mange med tegn til at noe skal skje snart:) Får virkelig håpe at det skjer noe i natt:) Du er nok ikke langt unna nå;)

masse masse lykke til iallefall:)

Skrevet

Ja, mye action i kveld! La oss håpe at noen av oss sitter med nurkene i armene om ikke så altfor mange timer :-)

Skrevet

Heldiggriser :) Masse, masse lykke til dere fødende kvinnor :)

Vi andre kommer etter....etterhvert :)

Skrevet

Håper du fikk møte nurket ditt i natt, eller at du fortsatt jobber med saken. Det syns jeg er MER enn fortjent etter 14 dager på overtid!! :)

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til! Det høres ut som om du er igang ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...