Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=577112 skjønner ikke at det er mulig jeg. er folk så overvektige om dagen at de ikke merker at de har en baby inni der ? hmm
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 En venninne av meg brukte str. 36 hele svangerskapet, uten å vite at hun var gravid før vannet gikk i sykebilen - så det går an, uten å være overvektig...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg vet om to stk (tynne damer str36/38) som ikke visste at de var gravide før de fikk enorme magesmerter og fødte, så det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Enig at det er merkelig. Selv om man kan gå gravid uten å merke det....selv om man ikke er overvektig. Kjempe rart.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 haha jeg brukte xs i bukser og s i topper de siste 3 mnd av graviditeten. ikke alle som får mage. men jeg visste jeg var gravid da pga forsinket mensen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå