Gå til innhold

magesmerter var BABY....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg brukte str. 36 hele svangerskapet, uten å vite at hun var gravid før vannet gikk i sykebilen - så det går an, uten å være overvektig...

Skrevet

Jeg vet om to stk (tynne damer str36/38) som ikke visste at de var gravide før de fikk enorme magesmerter og fødte, så det er mulig.

 

 

Skrevet

Enig at det er merkelig. Selv om man kan gå gravid uten å merke det....selv om man ikke er overvektig. Kjempe rart.

 

 

Skrevet

haha jeg brukte xs i bukser og s i topper de siste 3 mnd av graviditeten. ikke alle som får mage. men jeg visste jeg var gravid da pga forsinket mensen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...