Gå til innhold

Mannen min vil til USA ca 4 uker etter mitt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn på 3.5 år, i tillegg til at vårt nyfødte barn da blir ca 4 uker.

Han blir borte 4-5 dager.

Hva synes dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syns du? Det er vel det viktigste. SÅ lammet blir en ikke, at en er hjelpesløs 4 uker etter et KS. Og når eldste er så gammel som 3,5 år, så ser jeg liksom ikke det store problemet her.

Skrevet

Er ikke noe problem for meg!

Men familie, venner og kollegaer etc som fikk vite dette, blir jo helt sjokkert...

Derfor spør jeg her.

Skrevet

Hvis du takler det da er det vel greit? Syns likevel at du burde se an litt etter ks, det kan bli ganske så stygg. Husker jeg ikke klarte å bære en pose fra butikken 4 uker etterpå.

Er reisen da egentlig viktig nok til å forlate dere så kort tid etter fødselen?

Skrevet

Ja, det er jo det at jeg ikke aner hvordan formen er etterpå.

3-åringen er meget aktiv, fra tidlig morgen til kveld....full fart hele tiden... Tanter som ikke er gravide og som til og med er treningsinstruktører og i meget god form, pleier å tulle med at de er helt utslitt når de har passet gullet noen timer...hi hi hi...

Så med en litt fersk operasjon, en nyfødt og en herlig, men aktiv 3-åring, kan det fort bli travle dager...

Om han drar, får han bestemme selv. Jeg har sagt det er helt greit, men blir spennende å se hvordan det går da.

Skrevet

Hvis DU tror det kommer til å gå greit, så drit i alle andre kommentarer.

Skrevet

4-5 dager er jo ikke så lenge...? Kan dere planlegge det sånn at du kan få litt hjelp og avlastning av familie/venner?

Synes i utgangspunktet at det høres greit ut at han reiser, men ville sørget for avbestillingsforsikring i tilfelle det blir tyngre enn forventet etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...