Gå til innhold

jeg må VIRKELIG gå ned i vekt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dette ut som en fornuftig diet for varig og langsiktig vektnedgang?? er VELDIG overvektig..og må virkelig ta tak i livet mitt nå..og er supermotivert....

tidlig frokost ( før jobb) en yougurt 0,1 % ( vet ikke helt hva de heter..)

frokost ( på jobb) 2 knekkebrød med magert pålegg. agurk , tomat og gulrotstaver til.

lunsj: 3 knekkebrød (rugsprø ) med magert pålegg. agurk , tomat og en frukt til.

middag: en nokashake

kvelden: diverse frukt og grønnsaker.

drikker bare vann, kaffi eller te...tar vitaminer ved siden av....vil dette funke??

jeg klarer ikke begrense meg på middagsspising..derfor så må jeg bytte ut det måltidet....men orker ikke bytte ut alle liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må spise proteiner!

Men denne dietten er helt på trynet!

Når du er veldig overvektig og skal slanke deg over lengre tid, trenger du hjelp.

Snakk med legen, gå på slankekurs og få kyndig veiledning.

Masse lykke til!

Skrevet

anbefaler vektklubb.no du kan spise ganske mye mer enn det, å likevel gå ned... jeg foretrekker iallefall det, og heller trene i tillegg....

Skrevet

Og hva heter denne vidunderlige dietten? Knekkebrødkuren?

Wake up!

Trodde folk var mer oppvakt enn som så!

Skrevet

Synes heller ikke denne dietten så særlig helsemessig god ut. Yoghurt og frukt inneholder "sukker" altso karbohydrater, og det skal du ikke ha så mye av når du skal ned i vekt. Du har jo ikke noe proteiner i kkosten som skal beholde, og bygge muskler.

Bytt ut yoghurten med et kokt egg. Hvorfor så mye knekkebrød? Spis knekkebrød til frokost som du foreslår, men til lunsj må du ha fisk eller kylling, Til kvelds kan du også ha egg, kylling eller fisk.

Helt greit å bytte ut middagen med en shake for en periode.

Men du MÅ revurdere hele den dietten du har lagt opp til.

Skrevet

Jeg anbefaler Grete Roede kurs. Du vil ikke klare den "dietten" du skisserer på sikt, pluss at kroppen går i sparebluss. Da går du ikke ned, men rett opp igjen når du begynner å spise noenlunde vanlig (normalvektig-vanlig, ikke det som du tror er normal)

Skrevet

da må du trimme og legg om kostholdet......varig.

Skrevet

Jeg har hatt veldig god virkning av atkins / ketolyse... Gikk ned ca 25 kg på et halvt år. Du trenger som nevnt over her proteiner, og med det du lister opp bryter du bare ned kroppen.

Grete Roede er også et godt alternativ, men jeg synes det er mye stress å måle og veie alt man spiser, og regne over alt mulig. Med atkins er det ting man kan spise så mye man vil av og likevel gå ned i vekt, mye enklere synes jeg.

Uansett hva du velger så kjøp bøker eller meld deg på kurs, sett deg inn i hva dietten gjør med kroppen din, hva kroppen din trenger, og hva den ikke trenger...

Lykke til:)

Skrevet

Hvis du har mer en ti kg å ta av anbefaler jeg ketolysekuren.

Den er veldig effektiv og du er aldri aldri sulten!!

Ellers kan du be legen om alli, xenical eller reductil..

Det du har skrevet ned her, kommer du til å holde i en uke. Mer klarer du ikke..

Skrevet

det der er ALT for lite mat.. kroppen din blir å tro at det er sult på gang å lagre på alt så lenge den kan..du kommer til å bryte ned musklaturen din fordi kroppen din kommer til å hente energi derfra, og mindre muskler gir lavere forbrenning.med andre ord, da vil du lett gå opp i vekt igjen.. anbefaler deg kjempemasse å gå på grethe rohde-kurs, får kjempemasse hjelp og du lærer deg hva du bør spise og hvorfor. hvis du har angst mot sånne type kurs er det også kurs på internett.. både grethe rohde og andre feks vektklubb.no. du må lære om hvor mye kalorier du trenger, hvordan det skal deles opp i de ulike matgruppene, og hvor du finner vitaminene og mineralene du trenger fra. er kjempemorro å lære, og når man har lært litt å begynner å kjenne til det blir man veldig stolt av seg selv :) har gått både på grethe rohde og vektklubb.no selv, er kjempefornøyd :) masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...