Gå til innhold

kanskje min tur snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt vondt i mage og rygg i flere timer nå.. vil ikke håpe på for mye, men håpe jo det er begynnelsa på noe:-) har hatt løs mage å idag.. å ahr hørt at mange har det før fødsel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende:) Hvor i magen har du vondt? kommer det sånne tak, eller er det der hele tiden?

Skrevet

så spennende. jeg hadde det i går, men det dabbet av. grugleder meg til neste gang det setter i gang... lykke til :)

Skrevet

Spørs om det begynner å nærme seg, ja. Skulle ønske det var meg! Jeg har også termin 1 sept, og er rimelig klar for å klekke...

Skrevet

føle selv jeg har vondt i hele magen da, strammer seg sjikkelig.. kommer i tak ja.. håper det e noe på gang:-)

Skrevet

ingen baby inatt vartfall.. smertene dabbet av til slutt!! å jeg som håpet det endelig var noe på gang, irriterende når det blir sånn.. føler det aldri blir fødsel vettu.. men engang må det jo bli min tur å:-)

Skrevet

Spennende da! Jeg har termin i dag, og slimproppen gikk tidligere i dag. Håper at det snart begynner, men har blitt lurt så mange ganger av maserier at nå tør jeg neste ikke tro det før jeg har baby i armene...

Hvor i verden skal du føde? Jeg skal på Ullevål :-)

Skrevet

tror den gangen fødsel faktisk er igang så trort my lur jeg ikke på det vettu, blit i det siste med mye vondter... men 6 dager til termin nå da, å fødsel må det jo bli før eller senere:-)

skal føde på st.olav i trondheim:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...