Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg har truffet en mann som jeg synes er helt fantastisk... Og som sier han er veldig forelska i meg. vi er ikke kjærester eller noe, bare dater foreløpig.... Når vi er sammen føler jeg meg supertrygg på ham og har det bare så sinnsykt bra. Men når vi ikke er sammen blir jeg så usikker.... Sitter altfor mye alene og tenker (er alenemor), og lurer på hva som skjer.... Vet ikke når vi skal treffes neste gang, det skulle han si ifra om, men det har han ikke gjort.... Og så lenge han skulle ta initiativ gidder ikke jeg mase.... Uff, vet ikke helt hva dette er jeg.... Om det er verdt det, selv om jeg har det utrolig bra når vi er sammen... så er det kanskje ikke verdt all denne tvilen og usikkerheten utenom? Blir litt smådeppa av det merker jeg... Trøst? Råd? Er så i tvil...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg har det akkurat samme som deg, jeg går ut med en fyr som jeg er så forelsket i, vi bor ikke i samme by, og han har utsatt å møtes et par ganger og det irriterer "vil ikke virke masete heller på ham... Når jeg er med ham er alt supert, men når jeg er borte fra ham blir jeg så usikker :-( Jeg blir så lei av å være usikker og små deppa også.. Jeg vet ikke hva råd jeg kan komme med, jeg vet ikke selv hva jeg skal gjøre.. Vil bare vite at du ikke er alene om dette..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Det er faktisk godt å vite at vi er flere som har det sånn! vanskelig dette! Huff, jeg føler liksom at han er "den rette" også, så er så fryktelig redd for at det skal skjære seg! Håper det ordner seg for deg, ikke lett å ha det sånn!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Ja, det er helt grusomt.. Jeg kan se meg for å gifte meg med ham osv, han har sagt flere ganger at jeg er drømmedamen hans og han kunne tenkt seg å gifte seg med meg osv. Men jeg synes det er så rart at jeg er så usikker i mellomtiden, det kan jo ikke være bra om jeg føler meg usikker?? Kan jeg spørre om han er sen med å sende meldinger osv? Hvor bra kontakt har dere? Hvor ofte møtes dere?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg har det på akkurat samme måten som dere, kunne skrevet akkurat det samme! Ikke noe moro.. =( Hilsen også alenemor.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Han er litt sen med å sende meld ja. Jeg er typen som svarer med en gang da, så skal ikke så mye til før jeg syns noen er seine. Men plutselig går det en hel dag uten at jeg hører noe, irriterende! Vi har sinnsykt god kontakt når vi treffes... helt utrolig, har aldri opplevd noe sånt... forelpig har vi truffet hverandre 2-3 ganger i uka. Jeg ville jo helst vært sammen med ham hele tiden, men skjønner at det er litt i overkant altså! Enn dere da? Jeg tenker litt sånn at usikkerheten er kanskje en del av forelskelses/bli kjent prosessen også jeg da... Trøster meg selv med det i allefall
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 AKKURAT samme her, jeg svarer fort på meldingene, mens han svarer fort avogtil, men så kan det gå en hel dag uten at jeg hører fra ham.. Jeg vet ikke han har en hektisk jobb, reiser mye og må reise for å møte meg, men han sender søte meldinger og når jeg først prater med ham sier han masse fint og at han savner meg.. Det som gjør meg usikker er det går opp og ned, en uke kan han være utrolig sen med å svare på meldinger, tar lite kontakt svarer ikke på mail, og det er ofte uker der han studerer eller jobber ekstremt mye, men så kan han neste uke sende meldinger heele tiden.. Svarer jeg ikke med en gang kan han spørre hva som er galt, hvorfor svarer du ikke??? Og en annen sak er at når jeg går ut med venner / eller drikker litt vin får jeg tedensen til å sende mld til ham.. Men når han går ut er med venner svarer han verken eller sender melding til meg.. Dårlig tegn eller??
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Glemte å spørre hvor lenge har dere holdt på fyren?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 HELT normale følelser. Det er denne usikkerheten i starten som gjør at følelsene blir ekstra sterke synes jeg. Det er både godt og vondt, skjønner godt hva du mener. Du må bare roe nervene og deg selv og ikke mas på ham. Du skal se dette ordner seg. Han er jo tross alt forelska i deg! <3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Mannfolk er generelt dårligere til å svare på sms'er, spesielt når de er sammen med andre. Trenger ikke være et dårlig tegn. Alle mine har vært sånn. Den verste av alle er jeg i dag samboer med.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 At han er dårligere med meld når han har mye å gjøre er naturlig da... menn klarer ikke to ting på en gang jeg er også kjapp til å sende meldinger når jeg drikker.... Dumt egentlig. Men kan være han er bevisst på å ikke skrive teite fyllemeldinger, at det er derfor han ikke skriver til deg? Vi har holdt på en mnd eller noe, så det er ikke så lenge.... Men er jo såååå forelska da. Men jeg tror faktisk det er sånn at vi jenter trenger ekstremt mye bekreftelser.... gutter er ikke sånn... Og ikke alle som skjønner at vi trenger det heller, dessverre
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 Håper du har rett Ja,han har nå sagt at han er forelsket, ville vært teit å si det om det ikke var sant... Takk takk
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #14 Skrevet 25. august 2009 håper min også er forelsket i meg og da hehe..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #15 Skrevet 25. august 2009 Hff, jeg vet akkurat hvordan du har det. Hadde det sånn selv før og det var såå slitsomt. Gikk alltid rundt og var bekymra. Jeg tok aldri noe intiativ og lot han foreslå alle møter. Dette bare fordi jeg var livredd for å bli avvist. Vi hadde det også fantastisk sammen, Men nå, 7 år etterpå er vi gift, har to barn og er fortsatt et lykkelig og forelska par. Og det er deilig å kunne ringe han når som helst, og det er deilig og ikke bekymre meg når jeg ikke hører noe. Nyforelskafølelsen er kraftig og kan være svært slitsom. Men det er veldig deilig å ha kjent den også:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #16 Skrevet 25. august 2009 Må legge til at han også var sånn som kunne la være å la høre fra seg på flere dager.... nå ringer han meg konstant. Han har faktisk sagt at han var redd for å skremme meg bort ved å være overinteressert i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #17 Skrevet 25. august 2009 uff, dere er så tette!! Forstår dere ikke at disse typene deres er i et forhold fra før av ? herregud! Åssen kan dere være så blinde. Er mannfolk også forelsket som de sier til dere så følger ogs de veldig veldig nøye med på mobilen. Men også om de er i et forhold med andre så følger de veldig nøye med på mobilen og sletter de som de må skjule. Derav veldig trege svar, ofte så trege at de må vente til dere sender på ny så de kan huske tlf nr deres igjen. Altså, hvis han holder dere i "mørket" aldri kan love dere noe som helst, ofte ikke holder det han lover. At dere ikke kan ringe når det passer dere, men kun kan sende sms og heller ikke alltid få svar. Ja da... tenk dere om selv vel!!! HAN ER OPPTATT! Så ta dere sammen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #18 Skrevet 25. august 2009 Når jeg var i akkurat same situasjon som HI og noen andre her inne så ble det slutt allikevel. Fikk beskjed fra ham til slutt at han har det utrolig bra sammen med meg når vi er nær hverandre, men thats it. Det var koselig og hyggelig og vi hadde kjempe kjemi sa han, men det var ikke nok for at det skulle bli noe mer seriøst- han var liksom ikke forelsket nok. Ut ifra erfaringer kan jeg si at oftest er det jo slik at hvis gutten er interessert så kjenner man det godt: -GUTTEN tar INITIATIVET - han viser INTERESSE til å treffe deg og kommer med FORSLAG til neste gang- selv om det er uklart når dere kan møtes neste gang Og det viktigste- han kan være interessert og la deg få kjenne det uten at han er presis og svarer med engang...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #19 Skrevet 26. august 2009 Ja du har sikkert veldig veldig mye erfaring. Leste innlegget til HI til mannen min, og så leste jeg svaret til Anonym 00:00. Og han sa at Anonym 00:00 måtte være gutt og at det var et korrekt svar!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #20 Skrevet 26. august 2009 21:56 her! Jeg må bare si at han som jeg går ut med kommer alltid med forslag til når vi skal møtes osv, HVORFOR i all verden skulle han gidde å sløse bort så mye tid og penger på å treffe meg når han bor så langt borte? Og sende meldinger hver dag?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #21 Skrevet 26. august 2009 Hvorfor ikke ? Hva gjør ikke menn for litt spenning på si? Han kjeder seg vel endel og du er den han ønsker å ha det litt gøy med. Er sånn dem er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå