Gå til innhold

Andre sykepleiere her?

vi har verdens fineste gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor jobber du, og trives du i yrket?

:) Jobber selv på medisinsk avdeling og eeelsker yrket mitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på gynekologisk kreftavd.

Trives veldig godt i yrket, men hater turnusarbeid, så kommer nok til å lete etter en dagjobb, videreutdanning, eller lignende når jeg skal tilbake etter permisjon.

Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien nå.. hater det..

Jobba på med avd før.. ( kreft avdeling.. ) det var suverent...

Hater turnus.. hater helger..

hater helligdager.. argh.. så mye drit med dette yrket!

Men heldig med turnusen da.. kun kveld hver 4 helg.. ellers bare dag.

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet på sykehus, men her vi bor nå har vi dessverre ikke sykehus så nå jobber jeg som avdelingsleder på et sykehjem. Trives utrolig godt, massevis av utfordringer, gode kollegaer og fornøyde og takknemlige pasienter. :o)

Skrevet

Jobber på sykehjem, men er på utkikk etter dagjobb...Ønsker ikke å jobbe turnus resten av livet, særlig jul, påske ol. Trives greit, men ikke veldig mye med jobben, så håper jeg kan bruke utdannelsen min til noe annet egentlig:)

Skrevet

Har jobbet på barneavdeling og jobber nå på legevakt. Trivdes veldig godt på barneavdeling. Liker meg ikke fullt så godt på legevakt, grunnen til det er at man der møter pasienter i alle slags aldre, jeg trives best å jobbe med bar, mor og far ;) Var derfor jeg tok spl. utdannelse, fordi jeg ønsket å jobbe med barn.

Så jeg skal ta videreutdanning til jordmor når permisjonen min er over. Senere vil jeg bli helsesøster.

Skrevet

Likte ikkje jobben i det heile tatt og har starta på nytt studie.

Einaste eg likte var psykiatrien.

Skrevet

Nå for tiden jobber jeg bare som tilkallingsvikar på et legesenter. Elsker den jobben! Men slike stillinger vokser ikke på trær, og de er veldig ettertraktede. Så det er nok maaange år frem i tid før jeg kan regne med å få noe fast et slikt sted :-( Ser ikke for meg noen alternativer heller her jeg bor. Er i grunnen på uskikk etter noe annet som ikke har noe med sykepleie å gjøre. Enn så lenge får jeg bare jobbe ekstra. Da kan jeg styre unna helg og høytid.

Har tidligere jobbet i eldreomsorgen i 4 år), det var ikke noe særlig altså. Snakk om å bli totalt oppbrukt både fysisk og psykisk, samt å alltid gå hjem med dårlig samvittighet for alt det du så gjerne ville tilbudt men ikke kunne pga. dårlig økonomi og aaaalt for lite tid. Og i tillegg måtte jobbe turnus. Nei takk.

Skrevet

Er sykepleier og har bare jobbet på forskjellige kreftavdelinger i inn-og utland. Trives veldig godt med alt, utenom å jobbe turnus.

Skrevet

Er hjemmeværende. Vet ikke om jeg vil jobbe som sykepleier med det første, hater å jobbe turnus. Jobbet på sykehjem/hjemmesykepleie og på et sted der det er kaos med for lite bemmaning til å fylle vaktlistene.

Skrevet

jeg jobber på gastro/nyre voksen avd. som nattevakt i 55% stilling. Syns det funker kjempe bra:)

Byttet jobb da permen var ferdig, før det jobbet jeg 100% 3delt turnus på barneavdeling

Men jeg har bare jobbet på avdelinger som har hatt stor orden i turnusen og bra bemanning. Det jo veldig viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...