Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Vi har førstehjemslån nå. Jeg står som hovedlånetaker sammen med samboeren min. Har vi begge da brukt opp førstehjemslånesjansen vår?? Eller har samboeren min sin sjanse igjen siden han bare er medlånesøker? Er jo dumt at begge "bruker" opp sjansen sin med engang, alle bør jo få ha en hver kan man si... Håper noen skjønner hva jeg mener...
3småtroll♥ Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Vet ikke hvordan det er med ditt og hans navn som du mener, men fler jeg kjenner har fått slikt lån 2 ganger;) Tror det da har stått på samme navn også..
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Ja, for da bytter vi bank om vi ikke kan få muligheten en gang til... Vi bor altfor trangt nå, og kommer til og gå i null ved salg...
3småtroll♥ Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Tror det er mulig ja! Har ofte med alder å gjøre også. Ta en ringerunde og hør med forskjellige banker så får du litt oversikt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå